🌕Întâlnirea🌕

133 4 4
                                    

Pov. Kino

După ce ia-m spus lui Yui că vom ieși la o întâlnire, am început să despachietăm și după să ne pregătim.

După jumătate de oră

Eu sunt gata, cobor jos și o aștept pe Yui. După câteva minute coboară și ea îmbrăcată într-o rochie albastră.

 După câteva minute coboară și ea îmbrăcată într-o rochie albastră

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Este așa de frumoasă, în cât cred că m-am înroșit la față. Coboară și ea jos închidem ușa de la casă cu cheia și pornim spre un restaurant preferat de al meu. După ce mâncăm, plătesc nota și plecăm, dar nu acasă vreau ca această noapte să fie de neuitat pentru Yui. Începem să ne plimbăm și ajungem într-un parc. Intrăm în el și ne continom plimbarea, la un momendat mă opresc și o prind pe Yui de talie uitândumă în ochii ei siclam.

Eu: Yui am o surpriză pentru tine, dar va trebui să închizi ochii și să nu trișezi.

Yui dă ușor din cap în sem de da și închide ochii, mă uit prin jur asijurândumă că nu e nimeni prin preajmă. După ce m-am asijurat ca nu e nimeni prin jur, o trag pe Yui mai aproape de și o țin strând. Încep să zbor până când ajungem aproape de norii.

Yui: Pot să deschid ochii acum ?

Eu: Bine, deschidei.

Pov. Yui

Kino a spus că are o surpriză pentru mine, dar va trbui să închid ochii, dau din cap afirmativ și închid ochii. După câteva secunde, încep să nu mai simt pământul de sub picioare, aștept câteva clipe după și îl întreb pe Kino dacă pot deschide ochii.

Kino: Bine, deschidei.

Îmi deschid ochii și văd că nu mai suntem pe pământ și zburăm printre norii! De aici de sus puteai să vezi tot Tokyo, priveliștea este superbă! Mă uitam cu privirea uimită.

Kino: Îți place ? (Zâmbește)

Eu: Foarte mult este minunat, îți mulțumesc Kino.

Kino: Dar încă nu s-a terminat.

Eu: Huh ?

Atunci eu și Kino începem să dansăm printre norii cei pufoși. Dansam valls pe cerul nopții plin de stele arginti care ștrăluciau puternic. Este o noapte cu lună plină, care atunci când am ajuns în dreptul ei, lumina ei ne lumina fețele amândurora. Ne oprim din dansat și ne uitam profund unul în ochii celuilalt, mă uitam în ochii lui aveau o noață mai accentoată de roșu care străluciau, mă simțeam prinsă într-un fel de transă din care nu mai pot scăpa.

Kino: Te iubesc Yui.

Eu: Și eu te iubesc mai mult decâtorice pe lumea asta.

Atunci ne apropiem fețele una de alta și le unim într-un sărut, foarte tandru și pasional. Mă simt minunat, nu vreau ca această noapte să se termine. După ce rupem sărutul Kino ne duce înapoi acasă, unde aterizâm pe terasa de la camera noastră. Kino deschide ușa, dar când vroiam să intru, mă oprește și mă ia în brațe în stil mireasă și intrăm. Mă pune jos lângă pat și mă îmbrățișază, îi răspund la îmbrățișare, dar după câteva clipe simt cum mâna lui desface fermoarul rochiei!

Eu: Kino ce faci?!

Kino: Am așteptat suficent, în noaptea asta ești a mea!

Va urma...

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum