💍Se aud clopote de nuntă💍

75 4 12
                                    

Pov. Yui

Eu: Despre ce vorbiți, Kino ce ai de gând!? (Puțin speriată)

Mă uit la el cu puțină teamăl în ochii, dar el îmi afișază un zâmbet cald, se așează în genuchi în fața mea și îmi ia mâna în a lui. Cu fiecare secundă în care îl priveam, simțeam cum îmi crește ritmul inimi.

Kino: Yui, vrei să îmi faci onoarea de a fi soția mea ?

Eu:....

Kino:....?

Eu:... D-DA! Da, da, da, da vreu să fiu soția ta! (Lacrimi de bucurie)

În acel moment Kino se ridică în picioare și mă i-a din nou în brațe și mă învârte prin încâpere, ne mai putând nici unul din noi de bucurie. După ce mă pune jos, mă trage într-un sărut lung și pasional. Cineva să mă ciupească cred că visez ? Kino chiar ma cerut în căsătorie! Iar în mai puțin de nouă luni vom deveni părinții! Aceasta este una din cele mai frumoase zile pe care le am trăit de când mă aflu în orașul ăsta!

Karl: Copii, vă rog nu puteți aștepta după nuntă ?

Kino: Îmi pare rău tată, dar o iubesc! O iubesc din toată inima! (O sărută din nou)

Eu: Așa este, domule îl iubesc pe Kino ne spus de mult, și nu îmi pot imagina viața de acum fără el lângă mine.

Karl: În cazul ăsta, nu pot decât să vă urez o viață lungă și fericită împreună.

Kino: Mulțumin tată, înseamnă mult.

După câteva ore seara

La scurt timp după ce Kino ma cerut de soție, Karl nea spus că trebuie să plece, pentru niște lucruri importante. Eu și Kino am rămas în living, și ne-am gândit nu mai la cât de frumoasă va fi viața noastră acum. Am stabilit și ca mâine să îi chemăm pe băieții și pe Mișa să le dăm veștile cele mari. Abea aștept să văd și ce față va face Ryuk când îi voi spune! Dar ștai! Nu l-am văzut pe Ryuk toată ziua! Unde dracu sa mai dus ? Credeam că un Înger al Morții, nu pleacă de lângă deținătorul Carnetului ? Carnetul este încă sus ascuns în cameră, dar Ryuk unde poată fi ? Dacă Kino nu ar fi adormit acum în brațele mele aș fi plecat să îl caut pe, nebunul ăsta, dar este prea târziu să ies afară să îl caut. Mâine dacă nu se va întoarce îl voi întreba pe Rem dacă știe ceva despre locul unde ar lutea fi, s-au dacă îl poate căuta.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum