💞💕O noapte de iubire💕💞

141 4 3
                                    

Kino plasa săruturi umede pe gâtul și sânii, mei. Încep să îi desfac nasturi cămăși, și pe cel de la paltaloni. Îmi dă și el prosopul jos și după își dă și hainele după el. Începe să mă sărute sălbatic și să îmi maseze unul din sânii. Limbile noastre făceau un dans nebun al iubiri. În tot cest timp simțeam cum membrul lui, făcea mișcări pe lângă feminitatea mea. Până când o bagă de tot și începe să facă mișcări lente de dute-vino. Am început să gem de plăcere, de această dată durerea nu mai era așa de mare. Kino începe să mărească ritmul mișcărilor, eu gemeam fără control și îl zgâriam pe spate cu unghile sau îl mai trăgeam de păr. Săracul cred că îl doare ? Dar nu se oprește, simțeam cum o căldură puternică și o plăcere nebună îmi învăluie cirpul. Picături de transpirație se scurgeau lent de pe corpul amândurora. La un moment dat își ridică capul și mă privește profund în ochii. Mă lui atent în ochii lui sângerii, și pot vedea dorinția din ei de a mă avea pe toată, în acel moment îl prind de gât și îl trag într-un sărut pasional și plin de iubire.

Eu: Te iubesc.

Kino: Și eu te iubesc, mai mult decât îți poți imagina!

Zâmbesc și mă sărută din nou. După încă câteva zeci de mișcări și gemete, ne acoperim cu o pătură pufoasă, mă gemuiesc cât mai comod la pieptul lui, și adormim numai de cât.

Dimineața

Mă trezesc cu, corpul făcut varză și plină de dureri, dar toate astea dispar în momentul când îl văd pe Kino dormind lângă mine, zâmbesc și îl sărut ușor pe buze, după cobor ușurel din pat pentru a nu-l trezi și intru în baie. Dau drumul la apa fierbinte, și simt cum mă relacxează. Dar după vro cinci minute simt cum două brațe puternice îmi înconjoară talia, și îmi lipesc spatele gol de un piept bine lucrat.

Eu: Kino ce faci ? (Puțin rușinată)

Kino: Vreau să fac un duși, în preună cu iubita mea.

Eu: Kino nu cred Ahhhh...

Kino a început cu una din mâini să îmi strângă tare unul din sânii, și cu cealată să se joace la feminitatea mea. Instat încep să gem din nou, și să respir unpic greu. După ce termină cu sânul, îmi prinde bărbia și mă trage întrun sărut, unde nici limbile noastre nu se lasă mai prejos. După aproape o oră unde mai mult, am făcut dragoste decât un duși, ieșim din duși și ne acoperim cu câte un prosop. Ieșim din baie și începem să ne îmbrăcăm. Kino sa îmbrăcat cu niște paltaloni negri și cu o cămașă la care a lăsat ultimi doi nasturi deschiși. Iar eu m-am îmbrăcat așa.

 Iar eu m-am îmbrăcat așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Fără geantă)

Ieșit amândoi din dormitor dar când ajungem la scări Kino, mă ia în brațe în stil mireasă și coboară scările cu mine.

Eu: Pot să merg și singură. (Fericită)

Kino: Știu, dar începând de acum așa te voi duce în fiecare dimineață și seară, până când moartea ne va despărți.

Eu: Kino, nu pot să cred cât de dulce ești. (Se sărută)

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum