Mă uit la mesaji și după la Kino care mă privește puțin confuz. Pun telefonul pe măsuța de cafea și oftez zgomotos.
Kino: Ce este iubire ? De la cine este mesajiul ?
Mă uit la el, și văd că privire confuză a devenit una puțin îngrijorată, oftez încă o dată și îl iau în brațe. Abea ce m-am întors în brațele lui, și acuma trebuie să îl părăsesc din nou. Kino îmi răspunde la îmbrățișare, dar după câteva minute îmi dă drumul și mă ține de umer privindumă îngrijioat în ochii.
Kino: Iubire ce este, ce te frământă ? Ști că poți avea încredere în mine să îmi spui.
Își pune o mână pe obrazul meu, și eu îmi pun mâna peste alui frecândumi fața de mâna lui și dând drumul câtorva lacrimi.
Eu: Cât am fost plecată am stat la Mișa, și acum trei zile am făcut un fel de poze test. Cei care le au văzut lea plăcut farte mult felul cum arăt și mi-au dat să semnez un contract ca model pentru 10 ani, și vor să încep de mâine...
Kino: Asta este minunat! Acum toată lumea va vedea cât ești de speceală.
Eu: Încă nu am terminat. Vro să încep de mâine în.... NewYork iat avionul pleacă în seara asta.
Kino:... C-Cum...
Dau din cap afirmativ și sar din nou la pieptul lui unde dau drumul lacrimilor. Nu vreau să plec, nu vreau să îl las singur pentru două luni! Îi iubesc și nu îmi place să stau departe de el pentru atâta timp.
Pov. Kino
Nu îmi vine să cred! În noaptea asta Yui va pleca la NewYork! Tocmai ce am adus-o înapoi lângă mine, și o pierd iarăși! Nu vreau să plece, dar nici să o oblog să renuțe a această șansă nu pot face. Este șansa ei pentru a le arăt oamenilor că nu este o ciudată, nu îi pot spune să renuțe. Chiar dacă asta înseamnă că nu va fi lângă mine o perioadă, nu înseamnă că o voi pierde de finitiv. O iubesc și trebuie să îi fiu mere alături, chiar dacă asta înseamnă să o las să plece.
Eu: Yui, ar trebui să te duci la NewYork.
Yui: Poftim ?
Eu: Este o șansă unică, știu că vei fi un model minunat, și mai știu că te vei întoarce la mine. Te iubesc foarte mult, și vreau ca tu să le arăți tuturor cât de frumoasă și unică în lume ești.
Yui zâmbește și îmi sar în brațe, râzând și sărutândumă. O iubesc nespus de mult pe fata asta, și sunt dispus să fac orice pentru ea. Iar atunci când se va întoarce în țară voi fi chiar aici să o iau în brațe și să o sărut de bun venit. După două ore pe care le am petrecut unul cu altul râzând și spunândune cât de mult ne iubim. Am ajutat-o pe Yui cu bagajul după. Ne-am urcat în mașină alături de Mișa și am mers la aeroport. Când ajungem coborâm din mașină și ne lom la revedere, au venit și frații mei să își ia sămas bun de la fete și să le urere mult noroc. Yui și Mișa se urcă în avion iar acesta decolează. Mă uit pe geam cu privire îndurerată, dar nu am de ce fincă știu că Yui se va întoarce în curând lângă mine. După câteva minute de la decolarea avionului mă urc în mașină cu frații mei și pornim spre casă.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasiÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...