Eu: Ryuk trezește-te, Ryuk! (În șoaptă)
Ryuk: Mmm... ce e ?
Eu: Hai să plecăm. (Tot în șoaptă)
Ryuk: De ce ? Încă nu este 12:00 ?
Eu: Știu, dar nu mai pot sta aici, așa că vino! (Încă în șoaptă)
Ryuk se ridică de jos și îl vede pe Kino dormind.
Ryuk: El este motivul pentru care vrei să pleci ?
Eu: Da, acum haide!
Ryuk nu mai spune nimic și mă urmează, știu că le spusesem băieților că voi pleca la ora 12:00 dar nu mai pot sta! Și nu că mă tem de ei pentru că sunt vampiri, și pentru că mă simt puțin ciudat în preajma lui Kino. De când ma privit în ochii la școală mi-am simțit inima de parcă ar exploda! Și la fel am simțit-o și înaite să mă muște dar mai intens! Nu știu ce fel de sentiment este, nu l-am mai avut până acum, dar orice ar fi este greu de exprimat prin cuvinte. Ajung la ușă și mă pregăteam să o deschid dar fix atunci când pun mâna pe clanță îl aud pe Reiji.
Reiji: Pleci așa repede, nu vrei măcar să rămâi la micul de jun ?
Eu: Na-și putea, vam deranjat destul, cred că cel mai bine ar fi dacă ma-și întoarce acasă.
Reiji: Dar înaite să pleci îmi poți răspunde la o întrebare ?
Eu: Desigur.
Reiji: De ce crezi că ne deranjezi dacă rămâi la micul de jun ? Să nu îmi spui că ai crede că tu ești micul de jun?! Suntem noi vampiri dar nu suntem monștri.
Aut: Da așteaptă până vede camera cu mirese de sacrificiu și după întreab-o ce crede despre voi.
Eu: Nu! Bine înțeles că nu, dor că a trecut destul de mult tinp și părinți mei probabil sunt îngrijorați.
Ryuk: Da, ai noroc că nu știe cum sunt ei de fapt altfel nu tear crede în veci!
Reiji: Dai dreptate, dar este nepoliticos să la și o domnișoară să meargă undeva fără să fi mâncat ceva înaite. Te rog rămâi să mănâci și după te poți întoarce acasă.
Eu: Bine, mulțumesc.
Reiji zâmbește și după pleaca, cred că în bucătărie ? Dar de ce fac asta ? Nu sunt obligați să se comporte așa, mai ales cu o fată pe care dea bea o cunosc!
Ryuk: Ști pentru niște vampiri sunt de treabă.
Eu: Aici nu te contrazic, mă întreb de ce ?
Ryuk: Nu știu, dar îmi poți spune de ce pe mine mai dat afară din cameră, iar pe Kino lai lăsat să doarmă cu tine în pat ?
Eu: Nu l-am lăsat eu! El a dormit cum cu mine după ce mi-a băut din sânge și am leșinat!...
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...