💐Vizita💐

94 5 1
                                    

A doua zi dimineața

Pov. Yui

A venit și ziua în care îl voi cunoaște pe tatăl lui Kino, care trebuie să vină într-o oră. Sinceră să fiu am puține emoți, chiar dacă are intenția de a mă omorâ, totuși este tatăl iubitului meu și bunicul copilașului meu și a lui Kino. Am cumpărat și o sticlă de vin roșu, pentru al avea cu ce să îl servesc, chiar dacă eu nu pot bea din cauza sarcini, asta nu înseamnă că nu pot fi o gazdă bună. După ce termin de aranjat totul în sufragerie, mă duc în baie pentru a face un duși rapid. După ce termin, mă usuc cu un prosop pufos, după mă îmbrac așa.

După ce mă îmbrac, cobor jos în living și îi aștept, după vro cinci minute aud soneria mă duc la ușa o deschid și în dreptul ei este Kino care ținea un buchet de trandafiri roșii pentru mine, și alături de el este și un bărbat, cu pelerină și un p...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce mă îmbrac, cobor jos în living și îi aștept, după vro cinci minute aud soneria mă duc la ușa o deschid și în dreptul ei este Kino care ținea un buchet de trandafiri roșii pentru mine, și alături de el este și un bărbat, cu pelerină și un păr lung allb.

Cred că el este tatăl lui ? Îmi folosesc ochii îngerului și îi văd numele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cred că el este tatăl lui ? Îmi folosesc ochii îngerului și îi văd numele. KarlHeinz, păi acum că îi știu numele să văd și ce fel de persoană este, și dacă nu voi fi nevoită să îl ucid. Îi poftesc pe amândoi în ăuntru, iar Kino îmi dă buchetul de trandafiri, și după mă sărută.

Karl: Deci tu ești fata care i-a topit inima lui Kino ?

Eu: Așa este, mă numesc Yui Komori, mă bucur să vă cunosc în sfârșit domnule Sakamaki.

Karl: Te rog, spunemi Karl. (Zâmbește amuzat)

Eu: Bine atunci.

Am desfăcut sticla de vin și le am turnat amândurora câte un pahar de vin și am început să discutăm, dar au fost niște discuți normale, gen dacă eu și Kino avem planuri serioase și din astea. Karl pare o persoană normala, dar Kino tot nu cred că are încredere în el ? De oarce cât timp eram așezați pe canapea Kino ma ținut cât mai aproape de el, și nu la lâsat pe tatăl lui să se apropie prea mult de mine.

Karl: Yui, îmi pare rău dacă voi păre băgăceos, dar n-am putut să nu observ că tu nu ai băut de loc din vin.

Kino: Am observat și eu asta, Yui știu că ești model și trebuie să fi atentă la ce mănânci, dar să nu îmi spui că nu ai voi să bei ?

Eu: Oh, păi nu din acest motivul nu beau, și pentru că nu am voie.

Kino: Nu ai voie! De ce ?

Gata! A sosit momentul să îi spun de copil mă uit hotărâtă în ochii lui și îi spun.

Eu: Kino, cum este și tatăl tău aici cred că este un moment potrivit să îți spun.

Kino: Ce să îmi spui ? E ceva grav, tu ești bine ? (Îngrijorat)

Eu: Da, stai liniștit. Motivul pentru care nu am voie alcol este pentru că sunt însărcinată în două săptămâni, vom fi părinții! (Lacrimi de bucurie)

Va urma...

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum