După ce am mai vorbit puțin și am făcut "cunoștință" cu toți. Nu că nu le știam deja numele. Băieții mi-au dus să mănâc ceva, și după m-am reântors în camera unde am dormit două săptămâni. Încep să explorez puțin camera și văd că are și baie, super! Nu am mai făcut un duși de 14 zile! Intru în baie și încep să mă dezbrac.
Eu: Ămm... Ryuk?
Ryuk: Ce e ?
Eu: Ieși afară!
Ryuk: Dar nu înțeleg, de ce nu pot rămâne ? Nu e nimic ce nu am mai văzut.
Mă înroșesc la față, puțin de jenă dar și de furie după arunc cu ce prin după el.
Ryuk: Bine, bine am înțeles!
Ryuk trece prin perete și eu îmi continui treaba. După ce mă spăl mă usuc cu un prosop pufos, și îmi iau cămașa de la uniformă pe mine, pentru a dormi mai comod. Ies din baie și pe pat îl văd pe Kino, și eu sunt dor într-o cămașă cu doi nasturi închiș și lengerie fără sutien în fața unui băiat! După câteva secunde mă observă și se uită la mine puțin roșu în obraji, dar eu sunt și mai roșie de cât ori ce! Încerc să nu mă uit în ochii lui și îmi mut privirea prin cameră după Ryuk, dar el nu este în preajmă! Nu cred ma lăsat singură cu el! Kino se apropie ușor de mine și mă lipește de perete.
Pov. Kino
După ce am făcut cu toți cunoștință cu fata, ia-m dat să mă mănâce, nea mulțumit frumos și sa întors în cameră. M-am dus și eu în camera mea și m-am aruncat în pat încercând să adorm, dar defiecare dată când închideam, ochii vedeam chipul lui Yui. Indiferent decâteori încercam să nu mă gândesc la ea dar degeaba! De ce nu pot să mi-o scot din cap ? Atunci când am privit-o prima oară în ochii, a fost... E greu de exprimap prin cuvinte dar mi-am simțit inima de pară ar urma să explodeze! Nu știu ce este cu acest sentiment, dar ea poate să îmi spună. Ies din cameră și mer întra ei, dar nu era acolo. Mă așez pe pat și aștept să se întoarcă, după, câteva minute o văd stând cu fața roșie lângă ușa de la baie, o doamne nu avea pe ea decât cămașa cu doar doi nasturi închiși! Simt cum mă înroșesc puțin în obraji, din nou îmi simt inima de parcă ar exploda, ce mi se întâmplă?...
Hey dragilor sper că va plăcut și acest capitol, și îmi cer scuze că a durat să îl scriu.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...