🗽NewYork🗽

109 3 7
                                    

După trei zile

Pov. Yui

Eram împreună cu Mișa la o cafenea, până când îl vadem pe Morgăn venind spre noi.

Eu: Domnule Ross ce faceți aici ?

Morgăn: Te rog spunemi Morgăn, și sunt aici să te felicit.

Eu: Poftim ?

Morgăn: Scumpo, șefii mei sunt înebuniți după pozele tale, vor să îți ofere un contract ca model pentru 10 ani!

Eu: Ă... Nu știu ce să spun. (Șocață și fericită) de cât vă mulțumesc pentru această ocazie.

Morgăn: Oh, dar nu trebuie. Cu aspectul tău ești făcută să fi model.

Mișa: Yui asta este super tare! Vom fi amândouă modele.

Eu: Știu, aproape că pare imposibil.

Morgăn: Credemă că este destul de posibil cât să îți scriu un cek.

Eu: Wow! Serios ?

Morgăn: Așa e scumpo, acum te rog să semnezi aceste acte și pregăteștete pentru mulea modei.

Eu: Bine. (Fericită și semnează)

Mișa: Când va fi prima ei prezentare ?

Morgăn: Vă vreau pe amândouă mâine la ora nouă în NewYork.

Eu: NewCE?! O_O

Morgăn: NewYork. Prima prezentare este acolo veți fi plecate două luni.

Eu: Da... Dar cum rămâne cu școala ?

Morgăn: Păi cum sunteți amândouă majore, contractul vă permite să puteți lipsi de la școală oricând. Acum ne vedem la aeroport pa,pa scumpelor. (Iese din cafenea)

Mă așez cu privire uimită pe scaun fără să scot vrun cuvânt. În această noapte trebuie să mă duc cocmai până la NewYork pentru a fi model!

Ryuk: Wow, hehe chiar nu mă așteptam la asta, și ce vei face acum ? Ai semnat contractul.

Eu: Așa e, l-am semnat nu pot refuza să merg în NewYork.

Mișa: Și de ce ai refuza ? NewYork-ul este minunat.

Eu: Mișa nu spun că nu e, dar cum rămână cu judecata lui Kira ? Dau cum să îi spun lui Kino că plec ?

Mișa: Carnetele le putem loa la noi, și să îi judecăm pe criminali și acolo, dar ai dreptate lui Kino nu prea o să-i placă când îi vei spune.

Îmi las capul pe spate și oftez lung. Nu vreau să plec ștind că îl las pe Kino aici, și mai ales crezând probabil că l-am părăsit pentru ce a făcut, încă nu l-am iertat pentru acea întâmplare, dar cred că a venit momentul să o fac. Plătesc cafeaua și îi spun Mișei unde mă duc, ea îmi urează succes și după pornesc la drum. Cu fiecare pas pe care îl fac simt cum inima îmi bate tot mai tare. Ajung în fața uși dar mă opresc pentru câteva clipe.

Ryuk: Vrei să intru și eu ?

Eu: Nu, esre în regulă intru singură.

Trag aer în piept și apăs clanța. Intru în casă și merg în living unde îl văd pe Kino stând pe canapea cu capul în jos, iar bretonul îi acoperea ochii. Mă apropi ușor de el și îmi pun una din mâin pe obrazul lui. Aceste își ridică privire iar în momentru în care își dă seama că sunt eu. Mă ia strâns în brațe și începe să zboare cu mine prin cameră. Mă uit uimită la el, dar nu apuc să îi spun ceva că mă sărută cum nu a mai făcut-o până acum, după câteva clipe îi răspund la sărut. Îmi pun mâinile după gâtul lui și el și le pune după talia mea asfel dispărând ori ce distanță dintre noi.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum