🕚Trebuie să îi spun adevărul🕚

64 5 1
                                    

Pov. Ryuk

O văd pe Yui, cum pregătește totul în sufragerie pentru vizita, babacului lui Kino. Chiar dacă știe că el vrea să o omoare, separe că tot vrea să îi facă o impresie bună. Dacă ea tot este ocupată aici, asta înseamnă că pot să plec pentru a mă sfătui cu Rem. Ies din casă îmi desfac aripile și pornesc în zbor, spre clădirea unde știu că Mișa, are o ședință foto și Yui ar trebui să fie acolo, dar cu toate grețurile pe care le are de la sarcină îi este c-am greu, să poată sta la poze. Ajung la clădurea unde are loc ședința, și îl văd pe Rem așteptândumă pe acoperișul clădiri.

Eu: Iai spus Mișei unde te duci ?

Rem: Nu, ședința durează câteva ore, dar tu iai spui lui Yui ?

Eu: Bineînțeles că nu! Mă crezi prost să îi spun ?

Rem: Tu ai spus o nu eu.

Eu: Hay, sictir! Ști bine că treaba asta este serioasă!

Rem: Crezi că nu știu asta, dar tu cum ai de gând să îi spui ?

Eu: Știu timpul se scurge, dar tu crezi că îmi este ușor să îi spun un așa adevăr ? O cunosc pe fata asta de când avea șapte ani, ea urăște minciunile mai mult decât orice pe lumea asta, și după mă va urâ și pe mine fincă am mințit o.

Rem: Ți la ea, nu-i așa ?

Eu: Foarte mult, este ca o soră mai mică pentru mine, și nu îmi pot imagina viața de acum ștind că mă va urâ pentru totdeauna fincă, ia-m ascuns adevărul despre tatăl ei natural.

Rem: Știu că te va urâ pentru că iai ascuns adevărul, dar va trebui să îi spui cât de curând posibil, are deja opsprăzece ani, și find pe jumătate Înger al Morții îi vor apărea aripi, iar părul ei va deveni complet allb, va trebui să îi spui despre cine este tatăl ei natural până să se întâmple asta.

Eu: Bine, mă voi am gândi la asta.

Îmi desfac aripile și îmi iau din nou zborul, dar nu acasă vreau să mă mai gândesc puțin la asta până să mă întorc. Rem are dreptate, trebuie să îi spun adevărul, dar tot ce sper este că Yui să nu mă urască pentru asta. După cum vam spus, îmi este ca o soră mai nică și na-și vrea să o supăr, mai ales când știu că este însărcinată.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum