După mai multe ore de gândire
A trecut toată ziua, și toată noaptea iar eu tot nu sunt așa de sigur că este timpul să îi spun lui Yui, despre tatăl ei. Dar știu că nu am încotro, trebuie să îi spun chiar dacă mă va urâ pentru asta, nu va putea sta supărată pe mine toată viața. Îmi desfac aripile și pornesc spre casă, când ajung îi văd pe toți stând în living, mă duc lângă Rem și îl întreb ce se petrece.
Rem: Yui și Kino, iau chemat pe toți aici fincă au ceva foarte important să le spună.
Laito: Haideți nu ne mai țineți în suspans, și spuneține o dată vestea!
Mișa: Vestea este despre micuț/micuță ?
Băieții: CE!?!?
Yui: Da, așa este băieții sunt însărcinată, dar nu asta este veste pentru care vam chemat.
Reiji: Nu ? Atunci care este vestea ?
Yui: Le spui tu, s-au le spun eu ?
Kino: Hay, amândoi o dată.
Yui: Bine.
Toți: Deci ?
Yui&Kino: Ne căsotorim!
Toți: CUM!?!?
Kino: Așa e, luna vitoare vom avea nunta.
Mișa: Yui, asta este minunat! Mă bucur așa de mult pentru tine.
Shu: Și noi ne bucurăm, dar chiar ne ați șocat!
Nu-mi vine să cred că într-o lună cei doi se vor căsători!!! Yui pare foarte fericită, și îmi pare rău că trebuie să îi strig veselia dar, acum chiar trebuie să îi spun adevărul.
Pov. Yui
După ce eu și Kino, le am dar vestea cea mare și celorlalți, am primit numai felicitări și urări de bine de la toată lumea. Nu pot exprima prin cuvinte cât de fericită sunt, într-o lună Kino va deveni soțul meu, și în mai puțin de opt luni vom deveni părinți, totul este așa de frumos. Dar nu cred că va dura la nesfârșit, deoarce Kino va fi soțul meu, cred că ar trebui să îi spun despre carnet și despre faptul că eu sunt Kira! Urmează să fim un cuplu căsătorit, și nu ar trebui să avem secrete unul față de celălat, dar tot ce sper eu din suflet este ca Kino să nu mă urască, pentru asta sau să se teamă de mine, chiar dacă sunt Kira cea care timp de unsprăzece ani a judecat și omorât peste 1.000 de criminali, asta nu înseamnă că îl voi omorâ și pe el, eu îl iubesc. Dar înaite de ai spune cred că cel mai bine este să mă sfătuiesc cu Mișa și Ryuk în privința asta, dar sper ca totul să iasă bine, și ca Kino să nu mă părăsească.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...