🍬Dulcea răzbunare🍬

90 4 5
                                    

Eu și Ayato ne uitam cu gurile căscate la cea mai recentă victimă la lui Kira.

Prezentatoarea: În această dimineață autoritățile, au fost chemate de urgență de către secretara domnului de afaceri Seiji Komori, care din spusele ei la găsit zăcând pe podea din birou într-o baltă de sânge. Camerele de supravegere lau înregistrat cum a scos o lamă din sertar și șa înfipt-o puternic în gât, a rotit-o în jos astfel despicânduși și inima, la prima vedere pare să fie o sinucidere, dar după ce polițiști iau cercetat mai bine biroul au descoperit pe birou scris cu sângele bărbatului cuvântul "Kira". De ce Kira lar fi omorât, numeni nu poate da un răspuns, însă sunt foarte mulți oamenii care spun, că în urmă cu 3 luni a divorțat de soția lui pe motive ne știute, în să în urmă cu tot atât timp doamna Komori a fost găsită moartă în propria ei casă, alături de fiica ei în bălții de sânge. Doamna Komori a fost înmormântată în cimitirul orașului unde îl vor înmormânta și pe soțul acesteia, în să fiica celor doi a iești din spital și șa construit o carieră ca model, alături de Mișa Amane, care din spusele fotografilor tocmai ce s-au întors înapoi în țară după ce au stat ultimele două luni în NewYork. Dar oare este posibil ca fiica lor să fi făcut o înțelegere cu Kira ? Polițiști vor ține ancheta deschisă până când vor afla motivul pentru care Seiji Komori a fost ucis, mâine dimineață vor veni să mai cerceteze casa unde au locuit cei doi în pteună cu fiica lor, ce se va întâmpla în continoare aflați mâine la aceiași oră, asta a fost tot pentru azi doamnelor și domnilor, vă doresc o zi bună.

Ayato stinge telefizorul și mă privește cu aceiași, figură uimită pe care o am și eu. Tata stătea și ne privea nedumerit, el nu știe că cel care a fost ucis este tatăl, vitoarei mele soți. Fără să mai stau pe gânduri ies fal vârteji din casă și pornesc spre cea a lui Yui. Ayato a venit și el cu mine de oare ce vrea să o vadă și el pe Yui și să afle dacă este bine.

Pov. Yui

Opresc televizorul după ce aud știrea cu "tata". Nu aveți idee cât de mult ma bucurat să văd știrea asta, ba chiar am făcut și floricele! În sfârșit după atâțea ani criminalul care mi-a ucis sora este mort! Și este adevărat ce se spune, răzbunarea este dulce!

Ryuk: Mă bucur să văd că în sfârșit te-ai răzbunat, dar ce vei face mâine când vor veni cei de la poliție să cerceteze casa ?

Eu: Păi simplu, îi voi da carnetul meu Mișei, și ea îl va ține în apartamentul ei, până când închid ei ancheta.

Rem: Bine, dar cu pistolul ?

Eu: Cu el nu voi face nimic. Când vor veni mâine și mă vor întreba ce este cu aceste lucruri le voi spune că îi aparțineau tatei. Și dacă mă vor întreba dacă știam, le voi spune adevărul. Că a bea ce am aflat și eu azi. Deci totul este aranjat, nimeni nu va afla de carnet sau de faptul că eu sunt Kira.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum