🔫Identitatea criminalului🔫

90 3 5
                                    

Ryuk: Yui, ce este ?

Eu: Este tata...

Nu îmi vine să cred! Criminalul care mi-a ucis sora acum unsprăzece ani, este chiar propriul ei tată! Dar, dar de ce, cu ce a greșit Nanami ? Las cutia pe pat și îmi iau telefonul din geantă.

Ryuk: Îh, pe cine suni ?

Eu: Doar, șșșș. Hey, eu sunt vino la mine câd de repede poți!... Este ceva urgent nu putem vorbi la telefon... Bine te aștept, pa.

Închid telefonul și îi arunc în pat, persoana cu, care am vorbit este Mișa, în acest moment trebuie să vorbesc cu cineva care înțelege sentimentele umane, Ryuk iese din categoria asta. După câteva minute aud un ciocănit puternic în ușă, cobor repede și o poftesc pe Mișa în ăuntru, unde îi arăt haine pistolul și poză cu tata.

Mișa: Nu îmi vine să cred! Propriul tată să îi facă așa ceva!

Eu: Știu, așa am reacționat și eu, dar nu înțeleg, eu nu sunt fiica lui! Nu Nanami, nu înțeleg de ce a uciso pe ea, îi locul meu ?

Mișa: Poate că ar fi avut o bănuială că nici Nanami să nu fi fost fiica lui, și poate că de asta a omorâto.

Eu: Posibil să ai dreptate, dar asta nu esplică de ce pe mine nu ma omorât în toți ani ăștra!

Mișa: Poate că le ar fi sărit în ochii polisiștilor, dacă făcea asta.

Eu: Ai dreptate, acum că știu cine este nenorocitul care mi-a loat sora de lângă mine, tot o dată a venit și momentul mult așteptat!

Mă duc la birou și deschid carnetul, acum este momentul răzbunări! Mișa vine lângă mine si privește curioasă, la moartea pe care am pregăti-o pentru el.

Mișa: Wow! Dar asta zic și eu răzbunare!

Eu: Știu, hai să aprindem tekevizorul pe știri, vreau să aud despre noua jidecată a lui Kira.

Eu și Mișa, în preună cu Ruki și Rem, coborâm jos în living unde aprindem televizorul pe canalul de știri.

Pov. Kino

Eram pe canapeaua din living în preună cu Ayato care tot schimba canalele de la televizor, și cu Tata care a stat la noi toată luna așteptând să o cunoască pe Yui. Iar eu de vro 10 minute îi tot trimit mesaje lui Yui, dar nu îmi răspunde de loc la vrun mesaji sau la telefon, și nu înțeleg de ce! Avionul ei a aterizat de mai bine de o oră, oare este supărată pe mine ? Este posibil aseară ia-m închis telefonul fără să o mai las să îmi spună te iubesc, și nici nu ia-m mai trimis mesajul cu locul unde să ne vedem, și acum probabil șa închis telefonul. Trebuie să merg la ea să îmi cer scuze, și să îi spun că o iubesc iar ultimul lucru pe care mil doresc este să o supăr. Mă disic de pe canapea vrâde să plec, dar Ayato a lăsat televizorul pe canalul de știri, unde spuneau de moartea unei noi victime de a le lui Kira.

Va urma...

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum