💕💒Ziua nuții💒💕

79 4 9
                                    

Pov. Yui

În sfârșit ziua în care eu și Kino, ne căsătorim a sosit! În acest timp mi-au  apărut și arilipe exact cum a spus Ryuk. Acum sunt împreună cu Mișa, în camera dată de Karl, la castel pentru a ne pregăti. Kino, este în altă cameră pregătinduse cu frații lui. Uh, am așa multe emoții! Mișa, îmi tot spune să mă liniștesc fincă va fi totul bine, dar este în obiceiul omenilor să se agite în cele mai importante zile din viața lor! Chiar dacă sunt pe jumătate un Înger al Morții, asta nu înseamnă că nu mă pot emoționa, doar vorbim aici despre nunta mea ce naiba! Dar voi încerca să mă liniștesc și să pregătesc pentru cea mai importantă zi din viața mea.

După câteva ore

Bun, a durat ceva timp dar acum sunt gata pentru nuntă.

Aut: Iar Mișa sa îmbrăcat cu rochia asta, iar la media aveți aripile lui Yui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aut: Iar Mișa sa îmbrăcat cu rochia asta, iar la media aveți aripile lui Yui.

După ce sunt gata mai rămân puțin în cameră, dar Mișa pleacă afară cu Rem și celelate domnișoare de onoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce sunt gata mai rămân puțin în cameră, dar Mișa pleacă afară cu Rem și celelate domnișoare de onoare. Iar eu rămân singură în cameră cu Ryuk, cât mă uitam în oglindă să îmi mai aranjez părul, din ochii mei încep să curgă câteva lacrimi de bucurie.

Ryuk: Yui ce s-a întâmplat, de ce plângi ?

Eu: Sunt lacrimi de fericire Ryuk, plâng pentru că asta este o zi specială, o zi de neuitat, o zi la care am putut doar să visez în urmă cu un an, dar acum că a venit sunt gata să o fac cea mai frumoasă zi.

După câteva minute în care îmi șterg lacrimile și îmi refac machiajul Mișa, vine la mine și mă anuță că este timpul. Mă ridic de pe scaun iau bchietul de trandafiri roșii în mână, și mă îndrept spre ușă. Mergem în grădină unde era aranjat totul, trag aer în piept și încep să mă îndrept ușor spre altar, unde Kino mă privea cu zâmbet cald pe față. În timp ce înaitam spre altar, prin mintea mea au început să treacă toate momentele de la ziua în care a murit sora mea până la cea de acum, și recunosc că cele mai multe momente din viața mea, au fost mai mult dureroase decât fericite, dar tot ce a fost mai rău a trecut mi-am răzbunat sora, am niște prietenii minunați o carieră uimitoare ca model, și acum urmează să mă căsătoresc cu "omul" pe care îl iubesc. Ce ar fi putut face această zi și mai frumoasă, era dacă tatăl meu adevărat era și el aici conducândumă la altar, lundumă strâns în brațe și lrivindumă cum îmi întemeiez o familie.

În lumea Îngerilor Morții

Pov. Sombra

Un înger al morții: Fiica dumneavoastră pare fericită.

Eu: Așa se pare, fiica mea în rochie de mireasă mergând spre altar, nu credeam că se va întâmpla vrodată asta, după ce copilărie a avut.

Îngerul: Dar nu înțeleg, dacă nu va plăcut cum a fost tratată pe pământ de ce nu ați adus o  aici ?

Eu: Nu am putut să fac asta fincă era doar un copil, care s-ar fi speriat groaznic și nu ar fi înțeles, dar acum este o târără femeie care în curând va deveni mamă, după ce va naște copilul o voi aduce aici să conducă acest tărâm în locul meu.

Îngerul: Dar este evident că își iubește noua viață, și pe acel tânăru nu va veni ea de bună voie să trăiască aici.

Eu: Ai dreptate de bună voie nu va veni, dar dacă își va pierde viața pe pământ atunci sufletul ei va ajunge aici.

Îngerul: Dar nu poate să moară, de fiecare dată când noi scriem numele unui om care urmează să moară în carnet, 20 ani  din viața lui trec la noi prelungindune viața, ea este Înger al Morții doar pe jumătate, iar viața ei este prelunjită cu 10 ani din cda a omului pe care la omorăt, dar chiar și așa tot are câteva secole de trăit, nu uita că de când are Carnetul a omorât peste 1.000 de oameni!

Eu: Știu foadte bine asta și sunt foarte mândru de ea, dar stai liniștit fincă am un plan prin care o voi aduce aici fie că vrea da sau nu.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum