Pov. Kino
Mă trezesc în camera mea și a lui Yui, cu o durere de cap. Ce s-a întâmplat aseară? Nu îmi amintesc nimic mai vechii de la zborul nostru. Mă ridic din pat și observ rochia lui Yui pe jos împreună cu hainele mele! O nu spunețimi vă rog că nu s-a întâmplat ce cred ce că s-a întâmplat! Mă uit la mine și văd că nu purtam haine! Apoi prin mintea mea începe să se deruleze tot ce am făcut aseară! Nu, nu, nu, nu, NU! Nu se poate să fi făcut o asemenea prostie! Îmi amintesc.... Îmi amintesc lumina luni pline! E ma făcut să fac asta! Dar Yui oare va înțelege că nu am făcut asta să profit de ea ? Sper din tot sufletul să înțeleagă și să mă ierte. Merg la dulap și mă îmbrac, din nu știu ce motiv m-am uitat prin hainele Yui, o parte din ele lipsesc și la fel și o valiză! Nu... NU!!! Spunețimi vă rog că nu ma părăsit de tot și că o voi revedea! Vă rog, vă împlor. Îmi iau telefonul și merg în living unde tastez numărul ei de telefon. Tastez o dată de două de trei ori, dar niciun răspuns de la ea. După ce ia-m făcut nu o învinuiesc că nu vrea să îmi vorbească. Arunc telefonul pe un fotuliu și îmi las privire în jos, iar șuvițele mai lungii de păr îmi acoperă ochii, care au în colțul lor lacrimi de durere care sunt gata să iasă. Sper din tot sufletul ca Yui să se întoarcă și să mă ierte pentru prostia făcută. Ea este eingura persoană care mi-a arătat ce înseamnă să iubeșt cu adevărat pe cineva. Nu îmi pot îmagina viața de acum fără de a ai auzi voea luice sau de ai putea vedea chipul angelic. Simt cum lacrimile din colțurile ochilor coboară lent pe fața mea. Yui te implor din suflet întoarcete din nou la mine, te iubesc prea mult te rog vino înapoi.
Pov. Yui
După ce Mișa ma lămurit cu ce se întâmplă vampirilor pe timpul luni pline, am mai vorbit puțin apoi telefonul ei a început să sunt, Mișa răspunde și după ce vorbește câteva minute pune telefonul înapoi și se lasă pe spate oftând.
Eu: Ce s-a întâmplat ?
Rem: Altă ședință foto nu-i așa ?
Mișa: Daaa, uff! Este a doua ședință pe zoiua de azi, și chiar nu am chief. Dar trebuie să merg. Hey Yui vrei să vi cu mine ?
Eu: Huh! Eu ?
Mișa: Da, așa voi avea și eu pe cineva de vârsta mea acolo și voi putea vorbi și eu cu cineva, hai te llloooogg!
Eu: Te log ? (Amuzată) Off bine atunci vin cu tine.
Mișa: Yeeeeyyyy!
După ne lom amândouă gențile și ne urcăm în mașina care ne va duce la ședința ei foto. Pe drum mi-am verificat telefinul și am văzut că am 4 apeluri pierdute și 15 mesaje de la Kino, dar nici nu mă uit prin ele sau să îl sun înapoi! Chiar dacă știu că ce a făcut a fost din cauza luni, tot nu mă simt în stare să îi iert așa ușor. Vreu să mai sufere puțin, și poate că îl voi suna mâine, să aflu dacă îi pare rău pentru ce a făcut.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasiÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...