💀Zeița Morții💀

195 10 0
                                    

Eu: Desigur, la început nu am crezut, dar acel carnet are un fel de magie prin care vrăjiște oamenii să încerce măcar o dată.

Flașhiback

L-am omorât... Pe amândoi... E o viață, consecințele nu pot fi bune. Am dreptul să judec pe alții ? Dar stai, nu e așa. Asta este ceea ce am crezut mereu. Lumea aceasta putrezește. Aceia care putrezesc merită să moară. Cineva... Cineva trebuie s-o facă! Să-și sacrifice propria viață și propriul suflet, pentru că lumea nu mai poate continoa astfel! Dacă altcineva ar fi găsit carnetul, latcineva ar fi putut șterge toți oamenii care nu-s necesari din această lume... Care poate să scape lume de oamenii ca cel care a loat-o pe Nanami de lângă mine! ...Dar este cineva care ar fi putut face asta ? Nu, nu este! Dar eu pot! De fapt sunt singura care poate face asta! O voi face. Voi folosi Carnetul Morții... Ca să schimb lumea și să îmi pot răzbuna sora!

Înapoi în prezent

Eu: Am început să mă gândesc la asta ca și "purificarea lumii", și am continoat să scriu numele celor mai monstroși criminali. În cele din urmă nimeni nu va mai fi în stare să comită o crimă. Apoi, în spatele faptului că criminalii care mor de un infarct,  Încep să-i omor treptat pe cei care cauzează probleme oamenilor, Astfel, sigur lumea va deveni un loc mai bun. Atunci, eu voi fi creat o lume plină de cei pe care i-am  judecat să fie buni și muncitori.

Ryuk: Dacă faci asta, tu vei fi singura persoană dată dracului care a rămas.

Eu: Huh! Ce vrei să spui, Ryuk ? Sunt doar un copil care învață pentru ajunge cineva, la fel ca fiecare copil din această țară. Și apoi... Voi deveni zeița noii mele lumi!!!

Ryuk: Știam eu că oamenii sunt... Așa amuzanți!

Nu îți face nici o grijă Nanami, îți promit că voi schimba această lume care putrezește sub ochii noștii, și îți promit că îl voi găsi pe cel care țe-a loat viața și îl voi face să plătească amarnic. În curând această lume va deveni un loc minunat plină de oamenii buni, și cu Carnetul Morții voi scăpa întreaga lume de oamenii ca cel care te a loat de lângă mine. Fincă am devenit... Zeița Morții! Care va duce acești oameni într-o lume mai bună...

Eu vam spus că de când mă uit la animeu am o tonă ne ideei.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum