După două săptămâni
Pov. Yui
Au mai rămas doar două săptămâni, până la nunta mea cu Kino! Sunt atât de fericită, mai ales că am aflat și că vom fi părinți unui băiețel sănătos. Când Kino a aflat că va avea un băiat, nu a mai putut de bucurie. Find două săptămâni până la nuntă, am început amândoi cu pregătirile, Kino este împreună cu frații lui la castelul tatălui său să verifice pregătirile, fincă se pare că acolo va avea loc ceremonia. Iar eu sunt cu Mișa căutândumi o rochie de mireasă și ei una de domnișoară de onoare.
După ce au probat multe, multe rochii
În sfârșit! După ore întregi în care am probat o mulțime de rochii, am găsit o pe cea perfectă. Am făcut câteva mici cercetări, și am aflat că la vampiri rochia miresei nu trebuie să fie neapărat cea tradițională albă, și asta este bine fincă rochia mea nu este allbă de loc. Iar Mișa șa găsit și ia o rochia foarte frumoasă de domnișoară de onoare, care este exact pe gustul ei. Totul pare să meargă foarte bine pentru nuntă, dar de la un timp am început să mă simt c-am ciudat, toată lumea îmi spune că este din cauza sarcini, dar eu cred altceva! Părul meu începe să devină tot mai mult allb, și simt în truna o senzație ciudată la spate un fel de durere, dar când am fost la doctor mi-au spus că nu am nimic. Sper din suflet ca această durere să înceteze curând, dar nici în privința părului nu am ce să fac, credețimă! În copilărie părinții au încercat să îmi vopsească părul să semăn mai mult cu ei, dar printrun mod ciudat vopseaua nu se prindea de loc de el! Credețimă am încercat orice, doctorii nu au putut explica asta. În fine nu ar trebui să mă mai gândesc la trecut, și nici nu ar trebui să mă îngrijorez față de păr, Kino mă iubește ori ce ar fi, la fel și eu pe el. Iar în privința dureri de spate, cu siguranță o fi ceva trecător. N-am de ce să îmi fac griji cu nimic, cel puțin nu despre nuntă, dar despre Ryuk da! De la un timp se comportă ciudat, mai ales de când a văzut că părul îmi devine din ce în ce mai mult allb, ar trebui să vorbesc cu el să aflu ce îl stresează atât. După câteva minute eu și Mișa plecăm de la magaziunul de unde ne-am loat rochile și, plecam la casa mea unde știu că sunt Ryuk și Rem, care ne au spus că mai bine mor de cât să ste cu noi la alegerea rochilor. După încă câteva minute mașina pe care am conduso eu, da mi-am loat permisul acum o săptămână. Ajunge în fața casei mele intrăm în năuntru, și îi vedem pe cei doi în living așteptândune.
Ryuk: Yui, bine că ai venit, trebuie să îți spun ceva important.
Eu: Huh!? Ce este ?
Ryuk: Are legătură cu tatăl tău natural, și cu aspectul tău mai neobișnuit.
Eu:....Cum ? Ryuk tu ști cine este tatăl meu natural ?
Ryuk: Da!.... El este.....
Va urma...
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...