💞M-am îndrăgostit💞

142 7 3
                                    

Pov. Yui

După ce am terminat să le tot mulțumesc băieților, mi-am loat banii pe care îi aveam în geanta de școală și am plecat împreună cu Kino la mall. O și dacă vă întrebați de unde am eu banii ăștea, ei bine nu spun că a fost un lucru bun, dar ia-m loat de la părinți mei, înaite să mă duc la școală, în caz că planul cu intratul pe fereastră nu ar fi mera să mă pot duce într-un loc să dorm. După un durum de trezeci de minute, eu și Kino ajungem la mall, și da Ryuk a venit cu noi. Intrăm în mall iar eu intru într-un magazin cu haine pentru fete, Kino de și nu era oblogat a intrat cu mine în magazin. Iar la vederea lui fetele care se aflau în magazin au început să îi facă ochii dulcii, dar el nu le acorda nici cea mai mică atenție și se prefăcea că este deadreptul distras de telefon. Ryuk se plimba prin magazin sau se mai uita la fetele care se schimbă în garderobă, ce pervers este! Îmi aleg câteva haine și intru în garderobă, mă îmbrac și ies, unde îl văd pe Kino tot cu ochii în telefon.

Eu: Het Kino cum arăt ?

Kino își ridică privirea și în momentrul când mă vede, îi apare o ușoară noață de roșu în obraji

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kino își ridică privirea și în momentrul când mă vede, îi apare o ușoară noață de roșu în obraji.

Kino: Arăți minunat.

Încep să chicotesc și să mă înroșesc puțin în obraji.

Ryuk: Îmbugorări, chicoteli. E clar te-ai îndrăgostit! Unde găsesc un coși de gunoi să vomit în el ?

Ryuk are dreptate, chiar m-am îndrăgostit de Kino. Dar cum să îi spun asta ? Este primul băiat de care îmi place, iar în afară de Ryuk nu prea am vorbit cu alți băieții! După ce mai probez câteva haine îmi iau și o rochie de noapte în care să dorm le plătesc și ne întoarcem acasă, unde urc în noua mea cameră să îmi aranjez noile haine.

Pov. Kino

După ce ne-am întors acasă Yui a urcat în camera ei să își așeze noile haine care o fac să arate foarte bine. AH! Ce mi se întâmplă ? De ce mă simt așa ciudat în preajma ei ? Mă așez pe canapea din living unde la scurt timp apar și ceilalți.

Laito: Unde este Yui ?

Eu: În camera ei își aranjeză noile haine.

Ayato: Bun, acum ne spui și nouă ce e cu tine de la un timp ?

Eu: Adevărul este că nici eu nu mai știu! De când am văzut-o prima oară pe Yui, nu mă mai pot gândi de cât la ea!

Shu: Serios, mai e și alt ceva ?

Eu: Da, mă gândesc nonstop la ea, inima îmi bate alarmant de repede și am un fel de fluturi în stomac. Reiji ce este cu mine ?

Laito: Toate astea ți-se întâmplă de când ai văzut-o prima oară pe Yui ?

Eu: DA!

Ayato: Frate, țe-a picat cu tronc. (Râde)

Eu: CE ? Glumești nu ?

Reiji: Din păcate nu glumește, tu chiar te-ai îndrăgostit de ea.

Subaru: Nu credeam că voi auzi vrodată asta, Kino Sakamaki este îndrăgostit de un om!

Toți au început să râdă și să facă glume pe seama mea. Nu îi mai ascult și mă duc sus în camera mea, intru în ea și mă arunc în pat. Dar Subaru are dreptate, nici mie nu îmi vine să cred că m-am îndrăgostit de un om! Dacă tata ar afla de asta ar omorâuo imedeat! Nu pot lăsa una ca asta să se întâmple, de aceia cred că cel mai bine ar fi să îmi țin sentimentele pentru ea ascunse...

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum