✏Capitolul 42✏

90 3 0
                                    

Dacă tata credă că îi voi spune une este Yui pentru a o omorâ, se înșală amarnic! Spre deosebire de el care a avut trei soții și nu a iubit-o pe nici una, eu chiar țin la Yui cu adevărat și aș face orice pentru ea, ba chiar sunt dispus ca tata să mă omoare pe mine îi locul ei!

Eu: Mă crezi așa de prost în cât să îți spun unde e ?

Tata: Poftim ? (Mirat)

Eu: Nu face pe neștiutorul, știu că ai venit aici pentru a o omorâ! Dar credemă pe cuvânt că sunt gată să mă lupt cu tine pentru a o proteja! (Privire serioasă)

Tata: Chiar iubești fata asta ?

Eu: Este cel mai bun lucru din viața mea, și știu că și ea simte la fel pentru mine!

Mă uitam la el cu o privire serioasă și hotărâtă să îmi sacrific viața pentru persoana iubită. Tata doar stătea tăcut, dar la un moment dat pe chip îi apare un zâmbet și râde ușor. Mă uit confuz la el, de ce râde ? Oare faptul că sunt dispus să mor de mâna lui pentru a o proteja pe Yui îi amuză ?

Eu: Ce este așa de amuzant ? (Confuz)

Tata: Mă amuză faptul că tu crezi că vreau să o omor pe fată.

Eu: Stai, deci nu vrei să o omori ?

Tata: Bine înțeles că nu! Motivul pentru care am venit este că vreau să o cunosc.

Eu: Serios ?

Tata: De sigur, ea este prima fată care a reușit să îți topească inima, trebuie să fie o domnișoară încântătoare dacă a reușit asta.

Eu: Nici nai idee. (Zâmbește slab)

Oare chiar spune adevărul și vrea să o întâlnească pe Yui ? De și Karl ma adoptat când eram mic și sa comportat cu mine ca un tată adevărat, asts nu înseamnă că nu am urme de îndoială în vorbele lui. Îl cunosc suficent de bine în cât să știu că pune ceva la cale, așa că am de gând să îl fac să creadă că am încredere în el, oricum Yui se întoarce înapoi în țară abea peste o lună, până atunci voi afla sigur dacă tata chiar vrea să o cunoască cu adevărat. Dar dacă nu reușesc trebuie să îi trimit mesaje lui Yui să o avertizez despre el atunci când se va întoarce să nu vină la conac și să aibe grijă cu cine vorbește când se întoarce.

Pov. Karl

Îl văd pe Kino cum zâmbește gândinduse la fată, el chiar ma crezut atunci când am spus că vreau să o cunosc, este adevăeat vreau să o cunosc pe fată, ca-să pot să îi smulg inima din piept chiar în fața lui Kino! Nu mi-am imaginat niciodată că o simplă muritoare îi va putea fura inima lui Kino și ca acesta să fie dispus să lupte cu mine pentru a o proteja! Dragostea îi face pe toți să se înmoaie și să devină slabi! Auzi la el, să își dea viața pentru o sursă de hrană! Asta trebuie să fie o glumă, n-am de gând să tolerez asta, cu prima ocazie o voi omorâ pe fată!


Hey, dragilor sper că va plăcut acest capitol și scuzați-mi absența pe Wattpad, dar acum vă promit că voi încerca să postez din nou mai des.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum