💕Nu sunt pregătită💕

120 6 12
                                    

După două zile

Pov. Yui

Stau la fereastră uitândumă la lună și la stele. Dacă vă întrebați, da sunt încă la spital doctorii au spus că trebuie să mă țină sudsupraveghere, cel mult pentru încă o săptămână pentru a putea vede cum mi se vindecă rana făcută de cuțit. Ryuk, dormea liniștit lângă patul meu, iar Kino și băieții mă vizitează și de trei ori într-o zi! După câteva minute în care m-am hollbat pe fereastră mă întrept înspre pat, dar nu fac nici doi pași că două brațe puternici mă îmbrățișază pe la spate.

Eu: Bună Kino. (Zâmbește)

Kino: Bună iubito.

Mă întoarce cu fața la el și mă sărută pasional! Îi răspund numai de cât la sărut, simt cum Kino ma ridict și ma aterizat în pat cu el deasupra mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă întoarce cu fața la el și mă sărută pasional! Îi răspund numai de cât la sărut, simt cum Kino ma ridict și ma aterizat în pat cu el deasupra mea. Știu că ne-am mărturisit unul altuia acum două zile că ne iubim, dar nu pot exprima prin cuvinte ce pot simți pentru Kino, iubirea care i-o port nu are limite! Simt cum o mână dea lui a început să coboare jos la lengeria intimă! Îl opresc repede și rupem sărutul. Kino se ridică de pe mine și mă privește mirat de gestul meu.

Kino: De ce ai făcut asta ?

Eu: Kino suntem la spital! Dacă intra o asistentă sau un doctor ? Și în plus, suntem împreună de două zile, și tu vrei să o facem de acum ?

Kino oftează lung și mă privește puțin dezamăgit. Nu îmi place că l-am supărat, dar nu vreau să fac asta acu. Nu suntem nici măcar de o săptămână împreună, și el vrea deja să facem dragoste! Nici măcar nu am obptsprăzece ani, nu mă simt pregătită pentru asta.

Eu: Kino... Te rog nu fi supărat pe mine, doar că nu sunt pregătită să fac asta și...

Nu mai apuc să termin ce aveam de spus pentru ca Kino mă sărutat, după ce rupem sărutul mă ia în brațe și mă mângâie ușor pe cap.

Kino: Nu te simți prost, ai dreptate nu e nici locu nici timpul potrivit pentru asta, doar că te iubesc foarte mult, și vreau să ști asta.

Îl sărut pe obraz și după îi zâmbesc cald. Cât de dulce este, vroia să o facă doar că să îmi arate că mă iubește!

Eu: Este în regulă, promit că va veni și timpul pentru asta.

Ryuk: Dar cât va veni, să nu o faceți în fața mea că vomit, jur de nu!

Trebuia să mă aștept că îl vom trezi, dar nu îmi pasă că îi provocăm "greață" eu îi iubrsc sincer pe Kino și știu că și el pe mine și nu ar face niciodată ceva să mă rănească. După ce rupem îmbrățișarea mă sărută protectiv pe frunte. Și ne facem amândoi comozi în pat, mă așez mai bine la pieptul lui și adorm numai de cât.

Hey dragilor, îmi cer scuze că este puțin mai scurt dar nu am asa multă inspirație, încă o dată scuze.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum