💀Carnetul morții.... E real!!💀

238 10 13
                                    

Eram în pat gândindumă la ce glumă bună sa gândit cineva să îmi facă, dacă scriu numel cuiva în carnet, va muri. Tsk da sigur! Mă uit pentru câteva clipe la carnet, și după mă pun din nou la biro deschid carnetul și iau un pix în mână. Dar stai... În cazul în care cineva chiar ar da colțul, asta m-ar face pe mine o ucigașă ? Imposibil. Nu s-ar întâmpa oricum.

Aut: Televizorul era aprins și dat pe canalul de știri.

Reporterul de la știri: Ucigașul fantomă care a atacat șase oameni în districtul de afacari Shinjuku, ieri, a luat acum opt copii și o educatoare ostatici și îi ține în cabinetul medical. Poliția l-a identificat pe om ca fiind Otoharada Kurou, în vârstă de 42 de ani, șomer. Se pare că sunt pe cale să înceapă negocierile...

Hmm ? Dacă acest carnet, chiar este real atunci să vedem! Scriu numele bărbatului în carnet și mă uit la ceas. În conformitate cu carnetul, ar trebui să aibă un infart în 40 de secunde.

Reporterul: La momentru actoal, nu avem prea multe infirmații. Asta e tot ce e de raportat de la fața locului, în acest moment.

Nu s-a întâmplat nimic, în cele din urmă. Cred că asta era de așteptat.

Reporterul: Ah! Așteptați o secundă! Ceva pare să se întâmple! Ostaticii ies afară! Toți par să fie în regulă! Poliția intră în clădire în timp ce ostaticii ies. Tocmai am afkat că răfăcătorul a fost găsit mort în cabinetul medical! Da, se pare că răfăcătorul e mort!

Eu: Mort?!

Reporterul: Poliția neagă că omul ar fi fost înpișcat. Din spusele ostaticilor, reiese ca "Acăzut brusc".

Un atac de cord... Mă uit puțin speriată spre carnet. Nu. Coincidență... Asta trebuie să fie o coincidență. Îm iau rucsacul și pun carnetul în el. E riscant, dar dacă asta e chiar așa cum pare... Trebuie să îl testez din nou. În cazul ăsta, victima ar trebui să fie probabil un criminal. Dar dacă sunt prea cunoscuți, atunci e posibil ca moartea lor să fie ținută secretă... Îmi pun rucsacul în spate și ies să mă plimb prin orași, dar nu înaite de a închiua din nou ușa. Părinți mei se voi întoarce foarte târziu. Soarele apune și eu mă plimb singură pe stradă ...Trebuie să văd rezutatul acum! Aș puta să o omor pe Haruka fata care se ia mereu de mine la școală, sunt destul de sigură că nu iar duce nimeni dorul, poate una sau două persoane le ar păsa ca a dispărea. Hmmm... Gândindu-mă la asta, realizez cât de bună ar fi lumea fără anumiți oameni...

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum