Adoua zi dimineața
Pov. Yui
Este marți, dar nici în ruptul capului nu mă duc la școală plină de vânătăi. Părinți mei au plecat la muncă și mau lăsat din nou singură în durerea mea.
Ryuk: Hei Yui, te mai doare ?
Eu: Da, dar nu este prima dată când mă bate.
Ryuk: Nu înțeleg, dacă te tratează asa de ce nu îi omori cu carnetul ?
Eu: Nu o pot face, de și vreau!
Ryuk: Huh ?
Eu: Înafară de ei nu mai am alte rude, la care pot sta, și dacă îi omor voi cădea în grija statului și îmi va fi mai greu să folosesc carnetul fără să afle cineva. Părinților mei nu le pasă de mine, și așa îmi este mai ușor să folosesc carnetul, dar tot trebuie să îl ascund, de aceia am făcut asta.
Ryuk: O bază falsă, în sertar nu ?
Eu: Da, așa nu îl vor pute găsi.
Ryuk: Ești sigură ?
Eu: Da cum am spus, părinților mei nu le pasă.
Mă întorc cu spatele și pornesc laptopul.
Eu: Uite-te la asta Ryuk.
Ryuk: Huh ?
Eu: Au început să apară siteuri ca și acestea.
Ryuk: "Legenda lui Kira - Salvatorul nostru", hm? Destul de fain. E despre tine ?
Eu: Mda. Kira a fost loat de la cuvântul englezesc " Killer"(ucigași). Nu pot spune că mă bucur așa mult, dar se pare că acum așa mă cunoaște lumea. Se mai găsesc multe siteuri asemănătoare doar prin scrierea cuvântului "Kira". În articole și la televizor, încă nu s-a raportat decât "o succesiune de fatalități printre criminali". Dar, oamenii acestei lumi deja încep să-și dea seama, că există cineva care îi judecă în numele dreptății. Așa-s oamenii, Ryuk. Chiar dacă este un exemplu mai rar, dacă s-ar pune la școală intrebarea " Este un lucru rău să omori criminali?" Toți s-ar gândi la cum ar trebui să fie moral și ar spune, "Da, este un lucru rău". Desigur, acela este răspunsul corect. Oamenii mereu vor căuta să arate bine în public. Dar asta e ceea ce gândesc ei de fapt. Chiar dacă sunt prea speriați ca să mă susțină public, se pot ascunde în anonimul internetului. Suportul pentru "Kira" crește. Nu trebuie să o spun deoarece ei deja știu, că cineva îi șterge pe cei răi. Inocenți strigă, "Rupe-i Kira", în timp ce aceia care sunt vinovați, fug și se ascund de frică. Așa și trebuie să fie. Chiar progresez exact cum mi-am plănuit. Fincă nimeni, și nimci nu mă va putea opri din a scăpa lume de oamenii ca ei!
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...