După ce am terminat cu spălatul de sânge, cobor jos pe scări unde îmi văd frații uitânduse la televizor.
Eu: Este ceva atât de bun la teve de vă holbați așa la el ?
Kanato: Într-un fel da. A avut loc o crimă acum o jumătate de oră, o femeie și fiica ei au fost găsite zăcând în bălți de sânge.
O vă rog să nu fie vorba de Yui și mama ei! Mă apropi cu pași puțin tremurați de televizor, și norocul nu este de partea mea!
Reporterul: O nouă crimă a avut loc în mai puțin de o oră poliția a fost sunată de urgență de către vecini care au fost speriați de țipătul de groază al doamnei Komori în vârstă de 48 de ani, care din nefericire până la sosirea autorităților și al ambulanței doamna Komori și fiica acesteia au fost găsite în bălți de sânge. Din spusele polițiștilor, trupul doamnei Komori era fără viață când au ajuns, gâtul acesteia arăta în așa fel în cât pare opera unui animal sălbatic, find sfâșiat atât de rău în cât se mai ține în tro bucată mică de carne, trupul acesteia a fost dus la morgă așteptând să fie îmormântat. Iar trupul ficei ei Yui Komori în vârstă de 17 ani, din spusele polițiștilor părea a fi înjungiat de un cuțit. Fata a pierdut mult sânge, se află acum la spital în comă, doctori nu iau dat prea multe șanse de supraviețuire.
În momentrul când am auzit că sunt șanse să moară, fug din casă ignorândumi frații care mă strigă, și nu mă opresc decât atunci când ajung la spital. La recepție văd o doamnă, merg la ea și o întreb în ce cameră au duso pe Yui.
Doamna: O da a fost adusă acum o jumătate de oră, Etajul al doilea camera 24-B.
Eu: Vă mulțumesc.
După ce îi mulțumesc pornesc numai de cât spre camera ei. Când ajoung în fața uși o deschid ușor și înaitez cu pași mărunți spre patul de spital în care este Yui, conectată la o grămadă de aparate care o țin în viață. Îi iau mâna în alemele și o privesc cum zace pe patul de spital și e doar vina mea.
Eu: Doar eu sunt de vină, dacă te opream nu ai mai fi acum în starea asta! Este doar vina mea, te rog sper că vei putea să mă ierți într-o zi! (Plânge)
Îmi așez capul pe pat iar somnul mă cuprinde imedeat.
Pov. Ryuk
Kino a venită să o vadă pe Yui, și se învinuiește pe sine pentru ce s-a întâmplat. Dar dacă e cineva de vină aici, eu sunt acela! Eu sunt de vină dacă nu îi spuneam lui Yui despre carnet, acum eram acasă uitândumă la ea cum se pregătește de culcare. Dar în schimb iatămă privind-o cum se află în comă, și asta doar din vina mea. Îmi pare nespus de rău Yui, promit că voi rămâne la căpătuiul tău ca un adevărat prieten și voi aștepta răbdător la ziua în care te vei trezi.
Pov. Yui
Unde mă aflu totul aici este allb ? Încep să merg dar nu pare că aș ajunge unde va, este așa multă liniște.
Eu: Alo ? Este cineva aici ?
Totul este atât de liniștit în cât îmi aud ecoul în continu, nu mai este nimeni alt cineva aici, doar eu. Ce este locul ăsta și de ce sunt aici ? Și cine știe pentru cât timp voi rămâne în locul ăsta!
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...