Nu pot să cred! Pe lângă faptul că nu recunoaște, că nu mă mai vrea, mai și face pe prostul și spune că nu știe!
Eu: Nu mai fă pe prostul și recunoaște! Recunoaște, că ai pe alt cineva! (Plânge)
Kino: Poftim?! Cum de țe-a trecut o așa idee prin minte ? Nu sunt cu nimeni alt cineva, de cât tine.
Eu: Atunci de ce îmi spunei mereu la telefon să nu vin la conac ? Zi ai o altă iubită acolo ? (Plânge și mai tare)
Kino nu a mai spus nimic și doar sa uitat uimit la mine pentru câteva secunde, după a început să se apropie de mine, și ma împins în pat unde se pune peste mine și îmi imobilizează ambele mâini. Și să nu uităm că eu sunt încă în prosop! Am încercat să mă eliberez, dar Kino ma mușcat de gât și mi-a loat din sânge suficent, cât să mă amețească puțin dar nu să leșin.
Kino: Te rog ascultămă, motivul pentru care țe-am spus să nu vi la conac, este pentru că de o lună tata stă cu noi. Iar el nu este un vampiri chiar așa de înțelegător, mi-a spus că a venit pentru că vrea să te cunoască, dar eu și băieții, credem că motivul pentru care vrea să te cunoască este fincă vrea să te omoare! Așa că de aceia am spus să nu vi la conac.
Eu: Serios ?
Kino: Da, Yui tu ești prima fată specială din viața mea, na-și putea niciodată să te înșel, eu te iubesc și nu vreau să te pierd, te rog să mă ierți fincă te am făcut să crezi asta.
Eu: Dacă tu poți să mă ierți pentru că am fost așa o proastă.
Kino începe să surâdă, și după mă sărută pasional. Îi răspund numai de cât și îmi pun mâinile după gâtul lui. Nu pot să cred că tatăl lui vrea să mă cunoască pentru a mă omorâ! Dar dacă se va întâmpla să îl cunosc să creadă el că persoana care va muri sunt eu! Tot ce am de făcut este să îi scriu numele pe o bucățică din carnet și la revedere! După ce întrerupem sărutul Kino începe să mă sărute pe gât și coboară până la sânii mei! Dar știți ce ? De data asta o voi face! Acum sunt majoră, și prin câte am trecut lunile astea, simt că a venit momentul, iar de această dată sunt și eu de acord să o facem. Și cine știe poate că după această noapte, vom deveni părinții!
Hey, dragilor sper că va plăcut și acest capitol, dacă da nu uitați să lăsați o steluță. A și în următorul capitol vreți să sar peste noaptea lor fierbinte sau vreți să scriu cum va fi ? Scrieți în comentari, dacă vreți să sar sau să aflați ce nebuni vor face.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...