O văd pe Yui cum încearcă să nu se uite la mine, de parcă sar uita după ceva prin cameră. Încep să mă apropi ușor de ea, uitândupmă la fața ei roșie, ajund aproape de ea și o lipesc de perete. Mă uit atent la corpul ei și abea acum observ că este plină de semne pe tot corpul!
Eu: Cine țe-a făcut semnele astea pe corp ?
Nu spunea nimic și dora șa lăsat privirea în pământ. Mă întreb cine ia făcut acele semne pe corp ? Îmi apropi ușor fața de gâtul ei și o mușc. Sângele ei este foarte dulce, mai dulce decât orice alt ceva!
Am continoat să îi beau din sânge, până când a leșinat în brațele mele, o iau în stil mireasă o așez ușor în pat și mă pun lângă ea, unde reușesc să adorm.
Pov. Ryuk
Adormisem pe hol de lângă ușa lui Yui. Știu că nu are haine de schimb și mai mult ca sigur nu mar fi lăsat să stau cu ea în cameră, așa că m-am dus să dorm pe hol, dar m-am trezit când ia-m auzit ușa deschizândusr, nu am făzut cine a intrat sau ieșit așa, că după ce am stat puțin să mă desmeticesc, am intrat în cameră, unde l-am văzut pe acel Kino, dormind în pat lângă Yui! Serios ? Pe mine pe care o știu de când avea șapte ani nu mă lasă să stau aici, dar pe el pe care îl cunoaște de o oră îl lasă să doarmă cu ea în același pat?! Să nu credeți că sunt gelos! Sunt doar surprins, nu mă așteptam la așa ceva din partea lui Yui, o știam mai serioasă, dar nu am de ce să îmi bat eu capul cu lucruri de astea. Mă așez pe covor și adorm.
Dimineața
Pov. Yui
Îmm, simt că este dimineață dar nu vreau să mă trezesc, perna asta este așa de moale, iar pătura este așa călduroasă, în cât aș putea sta așa pentru eternitate. Dar nu pot astăzi trebuie să mă întorc acasă (închisoare) îmi deschid leneșă ochii și acum îmi dau seama că nu eram cu capul pe pernă și pe pieptul lui Kino! Iar pătura erau brațele lui! Mă uit la el și simt cum mă înroșesc din nou la față și mă dau ușor jos din pat să nu îl trezesc. Pe jos îl văf pe Ryuk dormind, acum a pare! Înaite să fi fos mușcată de Kino, unde dracu a fost ? Lasă că vede el mai târziu. Intru în baie și mă îmbrac cu restul uniformei, îmi iau geanta de pe noptieră și încerc să îl trezesc pe Ryuk, să putem pleca de aici...
Hey sper că va plăcut capitolul, și scuze nu mi-a venit în minte nici un nume pentru el.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...