Bărbatl scoate un pistol din haină și îl îndreaptă spre Nanami! Priveam terifiată la omul cu arma îndreptată spre sora mea.
Nanami: Yui fugi!
Eu: Nu te las aici!
Nanami: Nu voi păți nimic fugi!
Bărbatl: Eu nu a și fi asa de sigur domnișoară. (Apasă pe trăgaci)
Bărbatl apasă pe armă și o înpușcă pe Nanami direct în cap! Priveam înlemnită cum trupul surori mele cade fără viață la pământ. Bărbatul râde și pleacă în momentul când aude sirenele de poliție, cineva probabil a sunat când a auzit pistolul. Eu stau împietrită plină de sângele lui Nanami care a sărit peste tot și care se scurge din locul înpușcat. La câteva secunde apar și polițiști, care mă întreabă ce s-a întâmplat. Nu le spun nimic, nu am ce pur și simplu am îngețat și am privit neputicioasă cum sora mea singura persoană care ma iubit a fost ucisă în fața mea! Un polițist ma loat și ma dus la secție pentru ai suna pe părinți să vină după mine. A durat ceva dar până la urmă au răspun la telefon și au venit după mine, când au venit și mau văzut plină de sânge uscat și cu aceiași privire îngețată au rămas șocați, mama a venit la mine cu lacrimi în ochii și ma îmbrățișat spunândumi că acum totul va fi bine și că e aici. Dar știu că face asta doar că sunt polițiști în preajmă alfel miar fi spus că e vina mea și cel mai probabil mar fi lovit pentru asta. Asta sa și întâmplat când am ajuns acasă, ea și tata au spus că doar eu sunt de vină pentru moartea lui Nanami și că mai bine mar fi abandonat la spital atunci când au avut ocazia. După ce au încetat să mai țipe la mine am fugit nu mai de cât în camera mea unde am închis ușa și am început să plâng cu fața în pernă, pentru moartea surori mele dar și pentru că părinți mei mă cred pe mine vinovată de moartea ei.
După două zile
După aceste două zile a venit și ziua în care o vom înmormânta pe Nanami, după ce sa terminat slujba memorială și am înmormântat-o rând pe rând toți oamenii care au venit să își ea rămas bun de la ea au plecat cu lacrimi în ochii, eu am rămas singura de oare ce părinți mei au plecat acasă lăsândumă singură în cimitir plângândumi în continoare sora care fusese singura persoană care ma iubit vrodată și pe care nu o voi uita niciodată...
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasiÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...