❓Te muți cu mine❓

118 4 2
                                    

După încă patru zile

Pov. Yui

În sfârșit a trecut și săptămâna asta, azi îmi vor da drumul de la spital și mă voi pute întoarce acasă! Ryuk este mai fericit de cât mine, fincă acum poate mânca mai multe mere. Iar Mișa ma ajutat foarte mult cu judecatul criminalilor, după ce ne am cunscut ia-m făcut un fel de listă cu mulți criminali sau cu persoane care se ocupă cu afaceri nu tocmai legale. Acum este cu mine povestind lucruri de fete, până când suntem întrerupte de un ciocănit în ușă.

Eu: Intră.

Pe ușă intră Kino și în urma lui intră și o doamnă în costum cu o valiză în mână.

Eu: Bună dragule. (Îi sare în brațe)

Femeia: Domnișoară Komori.

Eu: Da, cine sunteți ?

Femeia: Mă numesc Crhista Akerman, sunt avocata femilei dumneavoastre, am venit aici să vă înformez că după divorțul părinților tăi, ai intrat în custodia mamei tale dar cum aceasta a murit iar tatăl tău nu este de găsit, casa și tot ce ține de ea vă aparțin acum. Semnați aceste acte de propietate.

Am rămas mută, mă uitam mirată la Mișa și Kino, ne ștind ce să spus sau cum să reacționez. Casa și tot sunt ale mele, semnez actele și Crhista, îmi îmnează niște copi ale actului semnat iar pe cel adevărat îi pune înapoi în servietă.

Crhista: Vă mulțumesc domnișoară, vă puteți instala în ea imedeat ce sunteți esternată din spital, vă doresc o zi bună.

Îi fac aceiași urare și după aceia pleacă, mă arunc în pat și oftez puțin.

Kino: Asta înseamnă că te poți întoarce acasă. (Trist)

Eu: Hey, dar ce e cu fața aceia tristă ? Nu plec din țară și doar mă mut din nou în casa mea.

Kino: Știu, doar că m-am obijnuit să te văd îi fiecare dimineață, și nu știu dacă mă pot dezobijnui.

Îi zâmbesc dulce și îl iau în brațe, iar el mă sărută.

Mișa: Oooo, cât de drăguț.

Eu: Așa e, și nici eu nu mă pot dezobijnui să nu te văd dimineața lângă mine mângâindumi părul și sărutândumă. De aceia aș vrea să te muți cu mine.

Ryuk: CE?!?!

Mișa: Wwww treceți la următorul nivel din relație, ce frumos.

Eu: Deci ce zici Kino, te vei muta cu mine ?

Pov. Kino

Yui chiar vrea să mă mut cu ea, și șă fim doar noi doi! Așa îmi pot petrece mai mult timp cu ea fără ca frații mei să ne întrerupă.

Eu: Cum să spun nu.

Yui zâmbește și îmi sare înbrațe de fericire. După puțin timp apare și doctorul și ne spune că Yui poate pleca acasă. Mișa îi dă niște hainde cu care să se îmbrace și se duce la baie să se schimbe. Tot nu îmi este așa de clar cum sau cunoscut cele două, dar mă bucur că Yui are o prietenă. După câteva minute vine îmbrăcată așa.

Cred că m-am înroșit puțin, nu credeam că îi stă atât de bine în negru! După plecăm la mine acasă să îl lom hainele de acolo, Mișa nu a venit cu noi, din câte am înțeles este model și are o ședință foto acum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cred că m-am înroșit puțin, nu credeam că îi stă atât de bine în negru! După plecăm la mine acasă să îl lom hainele de acolo, Mișa nu a venit cu noi, din câte am înțeles este model și are o ședință foto acum. După ce ajungem acasă le spunem și celorlalți vestea, și după ce ascultăm glumele fiecăruia cu să nu faceți prosti sau încă nu vreau nepoți și deasta. Am mers la noua noastră casă și am descacetat.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum