După o lună
Pov. Kino
A mai rămas o lună până când o voi putea strânde din nou în brațe pe scumpa și iubita mea Yui. De când a plecat eu m-am mutat din nou cu frații mei, nu că nu îmi place casa în care m-am mutat alături de iubita mea, și doar că nu vreau să stau singur fără ea, și este mai bine să îi am pe băieții lângă mine. Hm! Până să o întâlnesc pe Yui nici măcar nu am avut un gând bun despre frații mei și acum mă comport cu ei chiar ca un frate, și ei la fel cu mine. Acest lucru cu siguranță îi va speria și uimi pe toți cei care ne cunosc, în speceal pe tata!
Aut: Cineva bate la ușa dormitorului.
Eu: Intră ?
Aut: Ușa este deschisă de Reiji care este puțin neliniștit.
Eu: Hey, Reiji. S-a întâmplat ceva ?
Reiji: Avem un musafir, și cred că ar trebui să vi și tu jos.
Eu: Un musafir, pe cine ?
Reiji: Mai bine vi și vezi cu ochii tăi.
După asta Reiji pleacă și mă lasă cu o privire confuză. Cine este musafir-ul ? Yui nu poate fi fincă va mai sta încă o lună în NewYork, deci cine este atunci ? Ies din cameră și cobor jos în living pentru al întâlni și eu pe musafir. Ajung la ultimele drepte, dar mă opresc când îl aud pe Ayato țipând.
Ayato: Tu ce cauți aici boșorogile ?
Reiji: Ayato fi mai respectos! Nu vine în vizită prea des.
???: Are dreptate Ayato. Nu este politicos să mi-te adresezi așa.
Vocea asat doar nu este... Nu poate fi... Merg în living și văd fix persoana care speram să nu fie.
Eu: Tată ce cauți aici ?
Tata: Nu poate un tată să își viziteze fii ?
Subaru: Nu fără un motiv de al tău.
Îmi întorc privirea spre tata și văd că ia apărut un mic zâmbet pe chip.
Tata: Bun, este adevărat că am venit aici cu un motiv.
Ayato: Care este ?
Tata: Voi puteți sta liniștiți n-am venit aici pentru o nouă ceartă cu voi și ca să discut cu Kino ceva foarte important.
Eu: Și anume ?
Tata: Mai bine discutăm în camera ta, între patru ochii.
Nu mai spun nimic și urc sus în cameră urmat de tata. Ajungem în cameră și mă așez pe pat așteptând ca tata să îmi spună motivul vizitei lui surprisă.
Eu: Bun, deci este așa de important de nu vrei să audă și ceilalți ?
Tata: Kino eu țe-am spus mereu că sunt mândru de tine și că aș vrea ca tu să fi cel care îmi ia locul ca rege al vampirilor.
Eu: Așa este, dar mi-ai spu că încă nu sunt pregătit pentru asta.
Tata: Este adevărat, dar de curând am aflat că o fată, mai exact o muritoare de rând țe-a topit inima, este adevărat ?
Cum a aflat despre Yui ? Frații mei sunt singuri care știau despre asta, iar ei nu iar fi spus despre ea lui nici într-o 1.0000 de ani!
Eu: De unde...
Tata: Nu aste e importat. Ce e cu adevărat important aici este să îmi spui unde e fata!
Va urma...
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...