❗Trebuie să am grijă❗

89 6 10
                                    

Pov. Kino

Îmi duc iubita în brațe pe scări, și coborâm jos în living unde în vedem pe Ayato și pe Mișa, cum eram aproape să se sărute, dar se îndepărtează unul de altul atunci când ne aud pe noi venind.

Mișa: Oooo, arătați ca un cuplu proaspăt căsătorit. Cât de romantic.

Yui: Așa e, dar voi doi ce făceați adineauri ?

Mișa&Ayato: Ăăăă.... (Roșii în obraji)

Eu și Yui ne uităm la cei doi care sau îmbujorat tare la față și începem să râdem, după ce ne oprim din râs îmi pun prințesa jos și o sărut. Mi-a fost așa dor de săruturile ei pline de iubire și tandrețe, dar trebuie să fiu foarte atent. Cu toate că Yui știe despre teoria mea fața de tata și motivul vizitei lui, dar tot nu pot să nu îmi fac griji pentru ea, până nu mă asigur bine că tata spune adevărul și chiar vrea să o cunoască pentru că se bucură pentru mine, sunt nevoit să stau cât mai departe de ea pentru a fi în siguranță, chiar dacă acst lucru îmi frânge inima.

Ayato: Bine, dacă am terminat aici, Kino noi doi trebuie să ne întorcem acasă până ce nu trimite ști tu cine pe cineva după noi.

Eu: Ai perfectă dreptate. Îmi pare rău iubito dar trebuie să plec, promit că mă întorc cât de curând pot. (O sărută)

Yui: Bine dragul, înțeleg.

Eu și Ayato ne l-om la revedere de la fete și ne întoarcem acasă, pe drum îl șpun lui Ayato.

Eu: Deci tu și Mișa ? (Zâmbet pervers)

Ayato: Vrei să taci! N-am făcut nimic, doar ne-am uitat toată noaptea la filme horror și sa speriat, oricum în timpul ăsta tu și Yui ați făcut prosti! O și spunemi, veți avea băiat sau fată ?

Eu: Da mai termină! Yui nu a rămas însărcinată!

Ayato: Nai de unde să ști sigur, nu uita că asta a fost a doua oară când ați făcut-o, poate că uncurâd vei deveni tătic. (Râde)

Ayato începe să râdă și eu îi trag un pumn în umăr, dar s-ar putea să aibe dreptate ? Eu și Yui am făcut dragoste de două ori, și sunt șanse destul de mari ca Yui să fi rămas însărcinată! Și nu pot spune că nu îmi doresc ca ea să nu fie însărcinată, până să o întâlnesc pe Yui, au fost moment e în viața mea când mă gândeam cum ar fi dacă ma-și căsători și aș avea și un copil sau doi, dar dacă Yui a rămas însărcinată atunci trebuie să fiu chiar și mai precaut! Știu că tata nu se va lăsa până când nu o cunoaște, și chiar dacă vom avea și un copil, asta nu îi va îndupleca, și o va omorâ pe Yui cu tot cu copil! Trebuie să aflu dacă este însărcinată, și cel mai important lucru să nu afle tata până când nu mă asigur și eu dacă este sau nu.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum