Îi mulțumesc doamnei Yoșhi pentru mere, și îmi iau rămas bun. Închid ușa și pun merele pe măsuța din sufragerie.
Ryuk: Acela abișnuia să fie carnetul meu, deci ca și deținător actoal tu ești singira care mă poate vedea, și evident auzi. Carnetul Morții este legătura dintre tine, omul, și eu, Îngerul Morții... Să zicem așa. (Mușcă dintrun măr) Mmm, bun!
Eu: Pot să te întreb ceva... De ce eu ?
Ryuk, mănâncă din merele de pe masă mai ceva de cât un copil de cinci ani ciocolata.
Eu: Mă asculți ?
Ryuk: Wow, merele din lumea oamenilor sunt al naibi de bune. Știu... Cum le spui... "Zemoase"?
Eu: Răspunde la întrebare.
Ryuk: Hă! Eu eram lângă Îngerul Morții, care a scris numele surori tale în carnetul lui.
Eu: Hă?!
Ryuk: Ne uitam de sus din portal vrând să vedem cum moare, și atunci când a fost înpușcată, țe-am văzut furia și dorința de a te răzbuna care îți ardeau în suflet, astfel când te au lăsat singură în cimitir țe-am aruncat carnetul. De aceea e scris în cea mai populară limbă, Engleza.
Eu: Dar de ce eu ? Dintre toți oamenii ?
Ryuk: De ce, spui ? ...Pentru că am fost plictisit.
Eu: Plictisit?!
Ryuk: Adevărul e că majoritatea Îngerilor Morții nu au multe de făcut. În principal dorm și joacă jocuri de noroc. Încearcă să scrii orice nume în carnetul tău și ei vor râde de tine pentru că te străduiești prea tare. Chiar dacă scrii numele cuiva care trăiește în lumea Îngerilor Morții nu va muri, nu e amuzant să omori oameni din lumea Îngerilor Morții. Deci m-am gândit că ar fi mai amuzant din această lume. Oricum se pare că ai scris ceva nime pe aici. (Se uită în carnet) Dar de ce ai scris cauza morții doar la tipul care a fost călcat de tir ?
Eu: Daca nu scrii cauza morții, victima va muri de un infarct. Asta e cel mai bun lucri despre Carnetul Morții, Ryuk.
Ryuk: Huh ?
Eu: Am și început să epuizez lista marilor criminali, și treptat încep să includ și persoanele care comit infracțiuni mai mici.
Ryuk: Și la ce ajută asta ?
Eu: Oricât de proști ar putea fi oamnenii, la un moment dat vor realiza că cineva îi extermină pe acești criminali. Voi îngădui lumii să îmi cunoască existența. Că este cineva care poate și va folosi judecata cea dreaptă!
Ryuk: Dar ce plănuiești să atingi, prin folosirea "judecății drepte"? De ce te-ai deranja ?
Eu: Deoarece... Și eu sunt plictisită...
Va urma....
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...