După o lună
Pov. Yui
În sfârșit! A trecut și cea de a doua lună, iar mâine eu și Mișa ne întoarcem în Japonia! A și să nu credeți cumva că dacă am stat două luni în NewYork că am renuțat la judegat criminali. Kira nu ucide doar criminali din Japonia dar și din alte țări, ăsta este și unul din motivele pentru care timp de aproape unsprăzece ani poliția și FBA nu au reuși să mă prindă, dar lăsând asta la oparte abea aștept să îl revăd pe Kino și pe băieții, îmi este foarte dor de ei. Dar mai este un lucru ce nu îmi dă pace, și anume Kino care de o lună îmi trimite mesaje în care îmi spune ca atnci când mă întorc în țară să nu vorbesc cu vrun străin și să nu vin la conac. De atnci îmi fac griji, și mă tot întreb noaptea ce i-sa întâmplat, Mișa, Ryuk și Rem îmi tot spun să mă liniștesc și nu mai îmi fac atâtea griji că totul este bine acasă, dar de unde ar pute să știe sigur ? Dacă i-sa întâmplat ceva rău lui Kino ? Sau dacă HĂ!... Șa găsit pe alt cineva și de asta nu vrea să vin la conac ? Oh, sper din tot sufletul că ceilalți au dreptate și că totul este bine acasă, dar ca să mă asigur îi voi suna pe Kino pentru a stabili unde ar vrea să ne vedem mâine când ajung.
Conversație telefonică
Kino: Alo ?
Eu: Bună iubitul ce faci ?
Kino: Nimic important, tu ?
Eu: Bine, îmi fac bajele împreună cu Mișa.
Mișa din camera alăturată: BUNĂ KINOOOO!!!
Eu: Doar ști că mâine ne întoarcem înapoi în țară.
Kino: Da n-am uitat, dar de ce mai sunat ?
Eu: Păi cum ai fost foarte clar în mesaje că nu vrei să vin la conac, m-am gândit să te întreb unde ai vrea să ne vedem când ajung ?
Kino: Păi nu știu acum, dar promit că îți voi trimite un mesaji unde să ne vedem.
Eu: Bine, te... (Kino închide telefonul) iubesc.
Conversație terminatș
Nu pot să cred! Mi-a închis telefonul fără măcar să apuc să îi spun te iubesc, sau să îmi spună el asta. La telefon nu părea prea bucuros că mă întorc, poate că eu nu mă înșel și el chiar are pe alta! Oftez zgomotot și mă arunc în pat punâmdumi o pernă peste față. O te rog sper din suflet ca totul să fie doar în capul meu, iar Kino să mă iubească cu adevărat așa cum îmi spune. Stau întinsă în pat iar somnul mă cuprinde numai de cât.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasiÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...