‼A sosit timpul să îl cunosc‼

88 4 9
                                    

După două săptămâni

Pov. Kino

Au trecut două săptămâni, de când eu și Yui am făcut dragoste, și trebuie să vă spun că nu prea ne-am mai văzut de atunci. Și totul se datorează tatei! Tot nu renuță și mă bate la cap că vrea să o cunoască pe Yui, de aceia nu am mai putut merge să o vizitez, și să aflu dacă este însărcinată. Doar am vorbit prin mesaje la telefon, și ne-am mai văzut prin orași atât. Ayato este în aceia și sitoație cu Mișa. Da ați auzit bine, eu doi sunt în prună de o săptămână, dar nuci ei nu se pot vedea mai des de cât mine și Yui. De aceia am decis să i-o presint pe Yui, tatei! Și înaite să îmi spuneți ceva, vreu să vă zic că nu o voi pierde pe Yui, din ochii și că îi voi trimite mai întâi un mesaji care o anunță despre vizita mea cu tata, și să fie foarte atentă.

Pov. Yui

Au trecu două săptămâni, de când am aflat că sunt însărcinată, și nu am putut să îi dau lui Kino vestea! Știu că am vorbit prin mesaje aproape în viecare noapte în aceste două săptămâni, dar vestea asta nu este una pe care o poți da cuiva printrun mesaji! După vro câteva minute, primesc un mesaji puțin șocant de la Kino.

În mesaji

🔴-Kino: Hey, iubito din păcate nu mai pot amâna, astfel că mâine voi veni cu tata să te cunoască. Te rog din suflet să ai grijă, încă nu am încredere în el, dar să nu îți faci griji nu îl voi lăsa să se atingă nici măcare de un singuri fir de păr blond de al tău, îți promit scumpa mea.

Sf. Mesajului

Deci mâine este ziua în care tatăl lui Kino mă va cunoaște ? Asta va fi destul de interesant. Și dacă chiar va încerca să mă omoare, nu îi va merge deoarce am Carnetul, și îmi pot folosi ochii Îngerului, pentru ai vedea numele adevărat. Kino și băieții mi-au spus că tatăl lor își poate schiba înfățișarea și bine înțeles că folosește șu nume false, dar cu ajutorul ochilor îi pot vedea numele adevărat și îl pot omorâ. Dar sper să nu fiu nevoită să îi omor pe bunicul vitorului nostru copil. Dar vom vedea asta mâine, dar în să nu pot să nu sper că totul se va termina cu bine și să nu fiu nevoita sa ucid pe cineva.

💀Zeița Morții💀. Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum