După câteva zile
Pov. Yui
A trecut o săptămână de când am găsit Carnetul Morții, și în această săptămână am omorât 100 de criminali! Poliția încă încearcă să îl găsească pe cel care îi omoară, dar ei nu vor reuși asta niciodată. Acum sunt la școală cu Ryuk care se plictisește teribil.
După terminarea orelor
Ryuk: Omule, mă bucur că în sfârșit s-a terminat. Chestia asta cu "școala" chiar mă plictisește. Hei, Yui. Yui, mă asculți ?
Eu: Nu vorbi cu mine. Alții pot să audă vocea mea, spre deosebire de a ta.
Ryuk: Tsk. Plictisitor.
O colegă: Hei, Yui! Ne vom duce cu toții la...
Eu: Scuze, am treabă.
Ryuk: Nu ai treabă. Nu te vei duce acasă ca întotdeauna ?
Eu: Despre ce tot vorbești ? Chiar am treabă. O treabă foarte importantă...
Acasă
Știrile
Reporterul: Ieri, suspectul, Yamanda din sidtrictul Shinjuku, a loat un cuțit cu o lamă de aproximativ 12cm de la restaurantul la care lucra, și a înjunghiat un angajat junior în stomac.
Ryuk: Hei... Hei, Yui!
Eu: Ce ?
Ryuk: De ce te străduiești așa tare ?
Eu: Deoarece nu-mi permit să pierd timp. Timpul pe care îl am să scriu nume în carnet e limitat de cum ajung acasă până când mă culc. E important să îmi mențin notele, și să nu adorm în clasă. Nu îmi pot neglija viața de acasă. Înafară de asta nedormitul îmi va afecta sănătatea și capacitatea de concentrare. Dacă vreau să fiu serioasă în legătură cu purificarea lumii oricât de mult timp aș avea, nu ar fi destul.
Aut: Se aude clanța de la ușa dormitoruli
Mama: Ha ? Yui, de ce ți-e închisă ușa ? Deschide-o în momentul ăsta!
Eu:...E mama. Ce este ?
Mama: Mai întâi deschide ușa!
Pun carnetul în sertarul biroului și îi deschid ușa mamei. Și cum era de așteptat a început să mă certe, cu de ce țin ușa închisă.
Ryuk: Ai grijă, Yui. Dacă cineva îți atinge carnetul din sertar, mă va putea vedea.
Huh! Ai așteptat așa mult pâna să îmi zici un detaliu așa important ?...al naibi Înger al Morții...
Mama: Yui mă asculți ?
Eu: Hm! D-Da mama!
Mama: Bun, atunci ce am spus ?
Eu: Ăăă...
Mama: Nu ști nu-i așa ? Dar cum să îți omori sora ai știut! Lasă că te învăț eu minte ca altă dată să asculți!
Mama mă prinde de braț și începe să mă bată. Dădea cât de tare putea, dar îmi amțin țipatul, nu vreau să îi dau satisfacție.
Pov. Ryuk
Ce fel de părinți are și puștoaica asta ? O bate în halul ăsta dor fincă nu era atentă când țipa la ea pentru nimic ? Mai are și tupeul să o acuze pe ea pentru moartea surori ei. Dar stai! De ce îmi pasă?...
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...