Pov. Mișa
Kino a urcat scările către dormitor, și ma lăsat singură cu Ayato, bine practic nu sunt singură, fincă Rem și Ryuk sunt și ei cu mine, dar Ayato nu îi poate vedea la fel ca toți ceilalți. Timp de câteva minute bune nici unul din noi, nu a scos vrun cuvânt.
Ryuk: Da spuneți și voi ceva! Ce mama dracu.
Rem: Ce să zică ? Este evident o sitoație, incomodă pentru amândoi.
Ryuk: Tsk! Mai bine mă duc sus sâ văd ce fac, cel doi porumbei.
Ryuk, merge sus dar după un minut se întoarce înapoi cu fața roșie.
Rem: Ce este cu tine ?
Ryuk: Eu nu mă mai duc acolo! O.O
Rem: Poftim! Ce ai văzut ? Frate.
Mă uitam la Ryuk nedumerită până în momentul când o aud pe Yui, gemând. Se pare că cei doi au cef de făcut prosti. Eram așa prinsă în gânduri în cât nu am observat că Ayato, sa așezat lângă mine pe canapea, am realizat asta după ce a început să își fluture mâna prin fața mea trezindumă la realitate.
Ayato: Pământul către Mișa, mai ești aici ?
Eu: Huh!? O da scuze, cred că iar am fost pringă prin gânduri. Ce este ?
Ayato: Păi cum cei doi porumbei, au cef de făcut copii, și este nouă seară ce putem face până când termină cei doi ? Nu pot pleca acasă fără Kino.
Eu: De ce ?
Ayato: Îți voi explica totul mai târziu, dacă Kino ia spus și lui Yui, de ce. Oricum noi ce facem până atunci ?
Eu: Hmm... Ne uităm la un film de groază ?
Ayato: Da sună bine, la care ?
Eu: TEKE TEKE ?
Ayato: Wow! Ești sigură că nu te vei speria ? Știu și eu legenda, dar nu știam că au făcut un film cu ea ?
Eu: Da sunt sigură, și cunosc și eu legenda, așa că hai o dată!
Ayato nu mai spune nimic și dăm drumul la film.
Aut: Pentru cei care probabil nu știu Teke Teke este o legendă urbană de groază japoneză, după care au făcun un film, vam pus la media trailer-ul în caz că e cineva care al vrea să îl vadă.
După jumătate din film, nu mai pot de frică! Ryuk râde defiecare dată când cineva murea, iar Rem și Ayato aveau niște fețe neutre, dar eu vă zic pe cuvânt că acum îmi este teamă să merg singură pe stradă noaptea! La o altă șcenă de groază mă speri așa de rău, că îi sar în brațe lui Ayato, unde îmi bag capul în pieptul lui și încep să tremur.
Ayato: Eu țe-am zis că te vei speria, dar ai insistat. Mai vrei să te uiți ?
Eu: D-Da, dar mai pot sta așa până se termină ?
Ayato: Ăăă... Sigur. (Se îmbujorează)
Mă fac mai comodă în brațele lui, și continom filmul. Și în brațele lui nu îmi mai este așa de frică, după ce filmul sa terminat, eu și Ayato ne-am mai uitat la câteva, până când sa făcut dimineață, iar în tot acest timp am stat în brațele lui. Îmi place mă simt în siguranță.
Ayato: Au fost niște filme bune.
Eu: Așa este...
Ne uităm intens unul în ochii celuilat, până când începem să ne apropiem fețele tot mai mult una de alta, dar fix atunci pe scări coboară Kino care o ține pe Yui în stil mireasă. În acel moment eu și Ayato ne îndepărtăm unul de altul și eu mă ridic din poala lui. Nu îmi vine să cred, aproape ne-am sărutat!
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasiÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...