Pov. Kino
O țineam pe Yui strâns în brațe, de minute bune. Nu mai vreau să îi dau drumul, dar sunt nevoit să o fac. Încep să rup îmbrățișarea, dar Yui mă strânge mai tare, și își împinge capul mai mult în pieptul meu.
Yui: Te rog doar... Nu îmi da drumul.
O iau din nou strâns în brațe, și încep să simt cum inima mea bate din nou foarte repede.
Yui: De ce îți bate inima atât de tare ? (Zâmbește)
Eu: Ă... Păi... Eu... (Se îmbujoreaza)
Simt cum m-am înroșit la față, îmi îndrept privirea în altă parte încercând să evit contactul vizoal. O aud pe Yui cum chicotește, și îi simt mâna cum se așează pe obrazul meu, se ridicâ pe vârfuri și își pasă ușor buzele de ale mele! Am rămas blocat, și cu ochii mirați, de gestul ei. Să mă lovească cineva cred că visez?! Yui tocmai ma sărutat!! O simt cum rupe sărutul, dar nu apucă să se îndepărteze bine de mine, că o prind de talie și o sărut apăsat și tandru. Buzele ei sunt mult mai dulci de cât sângele, nu ma-și mai sătura de ele! O lipesc mai aproape de corpul meu, distrugând și cea mai mică distanță dintre noi. Ea își pune mâinile după gâtul meu, apropindumă chiar și mai mult de ea. Simțeam cum pieptul ei se presează tot mai mult de al meu. Pur și simplu nu pot spune prin cuvinte cât de bine mă simt în momentul acesta!
Pov. Yui
Kino mă apropia tot mai mult de trupul lui, până când nu mai exista nici o distanță între noi. Simt cum am căzut în pat cu Kino, peste mine ne întrerupând sărutul care a devenit unul pasional! Nu mi-am imajinat niciodată că a șa va fi primul meu sărut! Nu mi-am imajinat nici că va fi cu un vampir în carne și oase, dar soarta așa a hotărât pentru mine. După minute bune de despărțim din sărut pentru a loa niște aer. Amândoi respiram greu și aveam fețele foarte roșii, dar chiar și așa tot ia-m spus lui Kino.
Eu: Te iubesc!
Kino: Și eu te iubesc. (Zâmbește)
Ne mai sărutăm încă o dată la fel de pasional, după ce îi rupem Kino, se așează lângă mine în pat, și eu mă fac comofă la pieptul lui, un de adorm imedeat.
Pov. Ryuk
Hăăă... Răuuu... Miii... Nu, nu mai vreau să îi văd sărutânduse, cât o-i mai tăi, eu sau Yui! Asta înseamnă destul de mulți ani, Yui a făcut schimbul cu mine. Eu ia-m dat ochii de shinigami iar ea mi-a dat jumătate din viața ei. Chiar și așa tot are o viață destul de lungă, la cât de mult sa giugulit cu Kino adineauri, va ajunge să își vadă nepiții până să îi scriu numele în carnetul meu și să își poată cunoaște în sfârșit tatăl adevărat. Care nu este o "persoană" care ai vrea să o superi, sau să o subestimezi niciodată. Dar cum am spus va dura destul de mult până la acel moment.
CITEȘTI
💀Zeița Morții💀. Diabolik Lovers
FantasyÎn această poveste o veți urmări pe Yui, în noua ei viață din orasul Tokyo unde sa mutat cu părinți ei pentru a fi cât mai departe de orașul în care a fost ucisă Nanami sora mai mare a lui Yui, dar de la moartea lui Nanami, Yui a devenit foarte rece...