Wiecie co? Świat to jedna wielka nie kończąca się przepaść a jeszcze do tego czarna wiec kiedy spadasz nie masz kompletnie pojęcia co do cholery masz robić? Masz dwie koleżanki i to jedyne osoby którym możesz co kolwiek powiedzieć. Właśnie nie przedstawiła ich. Wiec przedstawiam wam Veronice Lodge i Cheryl Blossom. V ufam w 100% ale Cheryl nie koniecznie wiec oprócz wyżalenia się V nie mogę nic zrobić.
*******
Nadchodziła pora aby wkońcu pójść spać i moc nie myśleć. Nagle ktoś zapukał do drzwi. Polly nie było w domu a mama na szkoleniu wiec spokojnie mogłam wpuścić do domu osobę która pukała do drzwi, w końcu trzeba korzystać póki nie ma nadopiekuńczej matki. Otworzyłam drzwi, zobaczyłam kto to i odrazu chciałam je zamknąć lecz ON przytrzymał je. Wszedł do domu i bez słowa po prostu mnie przytulił zrobił to czego w tej chwili najbardziej potrzebowałam. Jednak musiałam zapytać~ Co ty tutaj robisz? Dlaczego przyszedłeś? Po co? Przecież nie chcesz już znać mnie ani tego dziecka? Wiec o co chodzi?~ Wtedy powiedział do mnie~ Betty spanikowałem, przestraszyłem się, nie widziałem co mam robić, stchórzyłem bo boje się odpowiedzialności, przepraszam znalazłem mieszkanie wezmę odpowiedzialność za ciebie i za dziecko. ZAOPIEKUJE SIĘ WAMI. Te słowa wywołały u mnie łzy szczęścia.~ Ale jak dziecko się urodzi nie możesz uciec znowu, musisz być przy mnie, co najważniejsze być PRZY NIM.~ Obiecuje BĘDĘ~
4 miesiące później
Betty obudziłam się czując mdłości i ból brzucha. Jughead przejął się tym bo nie chciał by Betty cierpiała. Klęknął przy niej i trzymając ręce na jej brzuchu i mówiąc:
- Nie dawaj tak mamie popalić, jeszcze będziesz miała szanse.
-Juggie skąd wiesz, ze to będzie dziewczyna?
- Przeczucie!- Mówić puścił oczko do Betty.
******
Następnego dnia Betty wraz z Jughea'em wybrali się do Pop's na koktajl. Nagle Betty siedząc przodem do drzwi zobaczyła swoją mamę. Przestraszyła się bo bała się, ze jej nadopiekuńczą matka znowu coś wymyśliła, nie mówić nawet o tym, ze wciąż nie powiedzieli o dziecku tacie Jughead'a.
........
CZYTASZ
Often, Bughead's family
AvventuraMacie czasami tak ze kompletnie nie radzicie sobie z rzeczywistością? Jak tak to idealna książka dla was... opisująca historię Jughead'a i nie jakiej bardzo grzecznej lecz pokrzywdzonej przez los Betty. Najwyższe notowania #4- bughead #5- riverdal...