O godzinie 12:00 Betty i Jug spotkali się z Archie'm i V:
-Hej B- z radością powiedziała V- Jak się trzymasz?
-Dobrze znaczy napewno lepiej niż na początku.
-Bro, jak tam? Jak Betty?
-Dobrze ale mam sprawę.
Po chwili przywitania wszyscy usiedli przy stoliku i zamówili shake'i. :
-Arch posłuchaj przed wczoraj dowiedzieliśmy się ze tata Betts wychodzi z więzienia, wczoraj mieliśmy spotkanie z nim, nie zbyt miłe jeśli mam być szczery.
-Wiec jaka jest twoja prośba?
-Musimy to znaleść i wypytać jakim cudem wyszedł z więzienia i ktoś o tego dopuścił. Mam już plan.
-Jug cokolwiek zamierzacie zrobić idę z wami.
-Nie.- krzyknął Jug z zdenerwowaniem, w środku jednak czuł przerażenie i zmartwienie.
- B to chyba nie jest najlepszy pomysł co ty na to abym wpadła co ciebie i może jakieś nocowanko.- wtrąciła się Veronica
- Bejb pamiętasz co było ostatnio jak się zestresowałaś?
- Betty jesteś moja przyjaciółka naprawdę tak będzie lepiej- Archie przyznał reszcie racje.
-Zostanę w domu ale sama nie potrzebuje żeby ktoś mnie pilnował.
-Dobrze- z ulga powiedział Jughead
Kiedy Jughead i Arch wyszli z domu w celu złapania Hal'a. Betty została sama w domu. Po pary minut zadzwonił dzwonek do przyczepy. Betty pomyślą to ze to Jug czegoś zapomiał wiec bez wahania otworzyła drzwi. Nie był to jednak Jughead....
Jug z powodzeniem znalazł tatę Betty. Jednak kiedy wrócił dziewczyny nie było w domu. Dzwonił do V, mamy Betty jednak nikt nie odbierał. Po chwili zobaczył ze na stole leży kartka z napisem: ,, Ona jest moja. J.O"
Jughead odrazu skojarzył inicjały zabrał wiec swój nóż i postanowił poszukać dziwaczny.Tymczasem Julien zabrał Betty to starego bunkru gdzie chciał ja zgwałcić.
Już wyjaśniam Julien to były Betty, psychicznie chory były. Po nieudanych próbach Jug znalazł Betty, a Julien cóż..... można powiedzieć ze już go nie zobaczymy. Zakochana para przynajmniej tak myślała.
- Nie powinienem cię zostawić.
-Nie Juggie jest okej znalazłeś mnie, nic mi ahhh...
- Co się stało?
- Dzieci kopia!
-Mogę?
-Tak!
W tym momencie w oku Jughead'a Betty zobaczyła łeske i stwierdziła ze to skomplikowane ale nie z nim, nie z jej Juggi'm.Jutro nowy rozdział😘
CZYTASZ
Often, Bughead's family
PertualanganMacie czasami tak ze kompletnie nie radzicie sobie z rzeczywistością? Jak tak to idealna książka dla was... opisująca historię Jughead'a i nie jakiej bardzo grzecznej lecz pokrzywdzonej przez los Betty. Najwyższe notowania #4- bughead #5- riverdal...