10.

398 17 0
                                    

Nakon njihovog treninga krenule smo prema hotelu. Kada smo došle ja sam ostavila Arthura i zatim smo zajedno krenule prema hotelu. Malo sam umorna, od puta i od svega. Trenutno je 16 sati. Jakoooooo mi je dosadno. Danas Vedrana i Marko idu negdje. Ja ću ostati sama i dosađivati ću se. Kao i inače. Ja ću poludjeti. Koliko je dosadno baciti ću se sa krova ovog hotela. Veki se počela spremati za van. Stalno me pita je mi dobro stoji ovo je mi dobro stoji ono. Baš je mene našla. Evo ja sam pravi modni mačak. Nemam pojma o modi niti me zanima. Dok ona to prati. Ona i ja smo jako različite, a opet tako slične. Dogovorili su se da će se naći oko 17 ispred hotela. Mogla bih pitati Marka ako mogu doći kod njega, da mi ne bude dosadno. Poslati ću mu poruku.
" Markoooooooooooooo."
" Seleniaaaaaaaaaa."
" Markooo štaaaa radišššš?"
" Dosađujemmmm seeeee iii gledammm ovoggggg konjaaaa kakooo ludiii jer ne zna što obući, ti?"
" Istoooo, htjela sa te pitati mogu li doći do tebe u hotel da mi ne bude dosadno, jer ako ostanem sama ovdje vrlo vjerovatno ću se baciti sa krova."
" Naravno da možeš."
" A hvala ti baš si srce."
" Znam😉."- nasmijala sam se na ovo. Ajme koj lik.
" Što se smiješ, šta mi nije dobra haljina?"- upitala je Vedrana zabrinuto.
" Babo jedna ne smijem se uopće tebi."
" Negooo?"
" Što te briga."- rekla sam joj isplazila jezik.
" Selenia imaš dečka a to mi nisi rekla?" - rekla je zaprepašteno
" Da imam i šta ćeš sad?"-  rekla sam sarkastično.Pogledala me širom otvorenih ustiju i očiju.
" Selenia, zašto mi nisi rekla?"- zakoluta sam očima.
" Možda zato što ga nemam?"
" Pa šta govoriš da ga imaš?"
" Sarkazam dušo, sarkazam." - prevrnula je očima i krenula nazad u kupatilo da se spremi. Strašno, ja naporniji osobu nisam upoznala od nje. Stalno ali konstantno me gnjavi da nađem dečka, ja nisam tip za veze, samo to ona ne shvaća. Mislim ne znam kako bi mi bilo u vezi. Nikada nisam bila,ali tko zna. Iskreno nikada nisam niti pokušala se srediti i izaći van u neki disko ili klub. Bila sam previše zauzeta rukometom i klubskim obavezama, i nisam kao ostale cure, ne volim se šminkati, niti se oblačim kao cura. Više imam muških majci nego ženskih. Ah to vam je tako kada imate starijeg brata. No ne žalim se ja, dobro mi je s njim. Možda se ovako posvađamo i sve ali on neda na mene. Posvađao bi se sa bilo kim samo da me krivo pogleda. Ubrzo je i Vedrana izašla iz sobe. Sada sam se tek sjetila da ja ne znam u kojoj je sobi Marko, moram biti pažljiva da me ostali ne vide. Baš predivno.
" E Marko zaboravila sam te pitati u kojoj si sobi?"
" Broj 731."- pogledala sam i brzo zaključala sobu i izašla iz hotela. Sva sreća nikoga nije bilo vani ni na recepciji pa sam se tiho provukla do lifta. Kada sam ušla našla sam kat na kojem je njegova soba. Kada sam je pronašla, pokucala sam. Nakon par sekundi je otvorio.
" Hej."- rekao je
" Hej."
"Uđi."- zahvalila sam se te sam ušla u sobu.
" Šta ćemo raditi?"- upitala sam.
" Pa ne znam, ako ti nemaš nikakvu ideju, mogli bi malo razgovarati, da se bolje upoznamo."
" Može, jako dobra idea."
" Imaš li brata ili sestru?"- upitao me.
" Imam, jednog starijeg brata. Ti?"
" Imam dvije mlađe sestre i jednog starijeg brata."- pogledala sam ga onim molim pogledom.
" Meni je moj jedan previše."- rekla sam na što se nasmijao. Pričali smo malo i shvatila sam da se on i moj brat poznaju.
" Čekaj malo ti znaš Paula?" - upitala sam ga
" Da, zašto?"
" To mi je brat."
" Ozbiljno?"
" Najozbiljnije." - počeo mi je zvoniti mobitel kad pogodite tko zove. Da gospodin Paulo. Nije mi se dalo javiti ali morala sam
" Šta moja seka radi?"
" Tvoja Seka je trenutno kod prijatelja, jer joj je prijateljica otišla s dečkom van."
" Čekaj malo, Vedrana ima dečka?"
" Da, i to nikada, ama baš nikada nećeš pogoditi tko je."
" Čekaj čekaj, jel naš?"
" Je."
" I tamo su se upoznali?"
" Da."
" Je ga znam?"
" Vjerovatno?"
" Neki nogometaš?"
" Ma kako si ti samo pametan."
" Samo koji?"
" Koga voli?"
" Pjaca??"
" Bravooo!"
" Kako je došla do njega i kako su se upoznali?"
" Duga priča braco ispričam ti drugi put, sada moram ići."
" Tako znači, brata svoga jedinoga tjeraš."
" Tako je braco vidiš kako si ti pametan, tvoje buduće dijete će biti novi Einstein."
"Zlobno Seka zlobno."
" Znam braco, nazvati ću te neki drugi put, pusaaa."
" Caoo."- zatim smo poklopili. Marko i ja smo još nastavili pričati jaaako dugo. Nakon nekoliko sati odlučila sam otići do svog hotela.
" Ja bih trebala ići."- rekla sam.
" A daj pa tek si došla, ostani još malo."
" Vrlo rado ali ne želim ti biti dosadna a i tu sam od 5 sati, a sada je ponoć, trebaš se odmoriti."
" Zapamti ovo molim te ti meni nikada nisi niti ćeš ikada biti naporna, a ovo što se tiče spavanja, zbog tebe bih ostao i čitavu noć budan."- obrazi su mi gorjeli. Odlučila sam ipak ostati još malo, ipak kad me tako lijepo molio.
" Laku noć Marko, lijepo spavaj."- rekla sam izlazeći iz sobe
" Laku noć i tebi ljepotice, vidimo se sutra."- rekao mi je i mahnuo. Na izlazu iz hotela ugledala sam Pjacu. Pozdravili smo se, pogledao me pogledom što ti radiš ovdje. Valjda je shvatio. Krenula sam do hotela u kojem Vedrana i ja spavamo. Kada sam ušla u sobu vidjela sam Vedranu.
" Ajme Selenia gdje si ti? Jako sam se prepala."
" Bila sam kod Marka u hotelu, bilo mi je dosadno pa smo malo pričali."
" Aha, tako znači."- pogledala me sumnjičavim pogledom. Znači igramo se detektiva.
" A gdje si ti do sad?"
" Vani"
" Aha tako znači. No dobro,ajde pričaj mi kako je bilo?"- i krenuli je njeno pričanje, naravno slušam je kao i uvijek. Iako mi se jako spava. Nakon što je završila s pričom, obukla sam se u pidžamu i legla u krevet. Nisam baš mogla zaspati. Ne znam zašto ali razmišljala sam o Marku. Misli mi ne daju spavati. Uzela sam mobitel i na YouTubeu našla otkucaje srca. To me uvijek uspava, nekada čak bez toga ne mogu niti zaspati. Nakon par minuta sam zaspala.

MARKO R. P.O.V.

" O Bože kako ću ja bez nje kada se ovo završi?!"- pomislio sam, nakon stotinku od moje misli Pjaca ulazi u sobu.
" Bez koga Markec?"- nisam valjda to rekao na glas?
" Am, nisam ništa rekao."
" Jesi jesi, ajde sad lijepo mi ispričaj zašto sam vidio Seleniu sada u hodniku hotela i što ste pričali.- Evo ga, FBI i CIA se trgaju za njega tko će ga uzeti jer je pravi inspektor. Normalno da sam mu ispričao jer me gnjavio. Nakon mene slijedi njegovo višesatno pričanje o večeri sa Vedranom. Jako mi se spavalo i otišao sam u krevet nakon razgovora s Pjacom. Opet mislim na nju. Želim svim silama zaspati, ali mi ona neda.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evo ljudi još jedan nastavak. Nadam se da vam se sviđa.
Lya💙

Ljubav na svjetskom prvenstvuWhere stories live. Discover now