Eski bir dost

343 69 853
                                    

"Insanoğulları çoğaldı ve güzel kızları oldu.Göklerin çocukları onlara karşı şehvet hissettiler.Onlardan eş edinip,çocuk sahibi olmak istediler.Liderleri SEMYAZA bu günahın cezasını tek başına çekmekten korktu.Karşılığında diğerlerine yemin edelim dedi.Bu plandan caymayacağımıza  yemin edelim.200'ü birden yemin ettiler.Yeret'in döneminde Harmon dağının tepesine indiler.Yemin vermişlerdi ve vazgeçene  lanet etmişlerdi.
Liderleri şunlardı: Semyaza, Kokabiel, Tamiel, Ramael,Ezekiel, Sariel,Barakyel,Asael, Batarel,Anabel, Zakyel,Samsapiel,Satarel,Gadrael,Penemue.

Azazel insanlığa kılıç ,hançer,kalkan ve zırh yapmayı öğretti. Semyaza büyü yapmayı ,Armaros büyü bozmayı ,Barakyel astrolojiyi,Kokabel yıldızları, Ezekiel bulut bilgilerini,Arakiel toprak bilgilerini ,Semsiel güneş, Sariel de ay bilgilerini ,Gadrael savaş sanatını ,Penemue insanlara iyi ve kötü yanlarını,bilgeliği ve okuyup yazmayı öğretti."
                                   Enoch; 8

" Seninle ne yapacağım ben ?Nasıl yaparsın bunu ,Irmak ?'

Irmak,yüzü kıpkırmızı olmuş, Penemue'nun yüzüne bakamıyordu. Yerdeki halının desenine dikmişti gözünü.

'' Çok özür dilerim Levent hocam."diyebildi.

'' Özür yeterli değil. Açıkçası pek çok açıdan hayal kırıklığına uğradım. Hangi birinden başlayayım? En parlak öğrencimin başının çok fena derde girmek üzere olmasından mı başlasam? Özel arşive ait kitabı çalmasından mı ? Bunu yaparken benim adımı teminat olarak göstermesinden mi ? Yoksa ısrarla hala onay vermediğim bitirme tezi konusunda çalışmaya devam etmesinden mi başlayayım?"

" Çalmadım. Kitabı çalmadım '

"O halde kütüphaneden tam da senin kullandığın gün kaybolmasını ve senin çantandan çıkmasını nasıl açıklayacaksın?"

" Çalmadım.Size getirdim."

Penemue masasının üzerinde duran kitaptan gözlerini kaçırdı.

" Dediklerinin hiç bir mantığı yok.Kütüphaneden beni arayıp, durumu bildirmelerine şükretmen lazım. Seni ofise çağırıp, sormasaydım. kitabı halen bana getirecek miydin ?"

Irmak duraksamıştı. Penemue'nun gözlerine baktığı anda çözüldü.

" Hayır, tekrar kütüphaneye geri bırakacaktım.Çalmak değildi amacım Levent hocam. Sadece tezimin teslim edeceğim bölümü için lazımdı.Vakit de dar olunca .Özür  dilerim."

" O tezin konusuna benden asla onay alamayacaksın.Neden hala inatla araştırıyorsun. Mitlerle uğraşmak yerine, gerçek belgeler ve akademik geçerliliği olan kitapları referans almalısın ''

" Peki ya Sümer tabletleri, Hanok'un kitabı ,Babil yazıtları.Orada yazılanların mit oldukları ne malum ? Arkeolojik kazılar peki ?Eski Ahit'in Tekvin bölümünde yazanlar ? Hatta incil'de ve Tevrat'ta bahsediliyorlar .1947'de bulunan Lut gölü parşömenlerinde adları geçiyor. "

Penemue sabrının tükendiğini hissetti.Genç  kızın tutkuyla gözlerinin parlaması uğursuz bir işaret gibiydi.

" Irmak, her öğrencim gibi size verdiğim listeden tez konunu seçeceksin.Bu takıntın için harcadığın zamanı daha elle tutulur birşey için harca.Geçer not alabileceğin bir tez gibi "

" Ama kutsal metinler ve dinlerle ilgili bir dolu araştırma ve tez var hocam.Gözcülerle ilgili, nefilimlerle ilgili çok az .Lilith zaten unutturulmuş.Bunlar da dersinizin içeriği ile ilgili değil mi ? Yani benden ortaodoks bir yaklaşımla hasıraltı edip, yok mu saymamı bekliyorsunuz ? "

" Irmak, senden dersi veren hocan ve tez danışmanın olarak kurallarıma uymanı bekliyorum.Eğer memnun değilsen, Serap hocanın sınıfına geçebilirsin.Tez danışmanın olarak da sana seve seve yardımcı olacaktır "

Kadim Ittifak #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin