Veritas Dei

65 8 190
                                    

" Non servum "( Hizmet etmeyeceğim " dedi yaratılanların  en ihtişamlı, en güzel ve  en kudretli olanı.

" Hizmet etmeyeceğim. Önünde eğilmem."

Kibirle sarılmış özü müsaade etmiyordu sonradan yaratılan insanın  önünde eğilmeye. En üst  düzeydeki melekten yankılanan bu isyan tüm meleklere ulaştı.Ve bir baş melekten savaş narası yükseldi.

"MIKHA-EL"  (Kim Tanrı gibi olabilir ki ?)

Bu savaş  narasıyla sonradan anılmaya başlanan Mikail'di bunu diyen. Çünkü  kibirlenerek isyan eden, hizmet etmeyi red eden ve Tanrı gibi olmak isteyen Lucifer'a katılmayı reddetti. Kutsal  kaynaklara göre meleklerin üçte biri Lucifer'a katıldı. Diğerlerinin  başına Mikail geçip, komuta etti ve göksel savaş başladı.

Yenilgiye uğrayan Lucifer  ve yandaşları cennetten kovuldu ve yeryüzüne atıldılar.

" O eski ejder tüm kudreti ve nefretiyle yeryüzüne atıldı. O günden sonra Tanrı'yı  ve O'nun planını bozguna uğratmak için vargücüyle uğraştı.

Eski  ejder  onunla kovulanlarla beraber insanoğullarını yoldan çıkartmak için her yolu mübah  gördü. Mesihten sonra güçleri kırılmasına rağmen asla savaşından vaz geçmedi. Şan  şöhret, güzellik, güç, para ve hırsla beslediği egoları ile yollarından döndürüp, kayıp ruhlar koleksiyoncusu gibi itinayla hasat etmeye devam ediyor Tanrının ruhlar bahşettiği sevdiği varlıklar olan insanları. "

Yeknesak bir tempoyla asılı kalan zamanın içindeki hatıra olan parça unutmama lanetiyle mühürlü zihninde yeniden sahneleniyordu.

Güzellik lutfunun en ihtişamlı hatlarıyla süslenmiş çehresindeki mücevher gibi parlayan gözlerini  kaderinin sonsuza dek değiştiği melun karşılaşmayı resmeden meşhur  tablodan ayırmadan pahalı konyaktan aldığı yudumla boğazını temizledi.

" Doğruymuş. O gelmiş. Yanında ise ..."

Mekanik aksam kadar düz çıkan sesteki endişe ve korkunun ince pusunun ekşimtrak kokusunu alarak öğrendiklerini kendine aktarmaya gelen adama bakmadan konuştu.

" Gabriel var. Ve diğerleri. Gözcüler de onlarla. Bulabildiği kadarını topluyor. Bana bildiğim şeyleri söyleyeceksen rahatsız etmemeliydin Mefistofilis."

" Tam olarak nerede olduklarını soruyorsan halen iz peşindeyiz. En kısa sürede buluruz ama."

" Boş vaatler canımı sıkar. Bunu en iyi sen biliyorsun. Hele de merak bile etmediğim  bir konudaysa."

" O halde neden iz sürücülerimizi peşine salmamı istedin ? Geldiğini biliyorsun ve nerede olduğunu merak etmiyorsun. Bunlar  haricinde neyi merak ediyorsan söylesen daha yol gösterici olurdu Lucifer."

" Öğrenebildiğiniz  ne varsa öğrenmeye devam edin. Benim ne istediğimi  bilmem yeterli. Bilmeni istesem zaten biliyor olurdun değil mi ?"

" Evet, haklısın."

" Diğer konu peki ?"

Mepistophilis kapı tıklatılıp, içeri hizmetli girince susmuştu.

" Aziz bey, beklediğiniz konuklar geldi. Istediğiniz  gibi büyük  salona aldık  efendim."

" Güzel. Oğluma da haber verin geldiklerini."

Mephistofilis anlamsız bulduğu bu konuşmaya tepkisiz kalmak istiyordu ama bu aynaya artık yansıma gösterme demek kadar işe  yarardı. Keskin siyah tondaki gözler tablodan ayrılmamış olsa bile kendine dikilmişcesine özünü emip, varlığını yoğun ve yakıcı bir pusa gömüyordu.

Kadim Ittifak #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin