KÜÇÜK BIR DRU MESELESİ
Belial haberi aldığı zaman soluğu Dru'nun odasında aldı. Korkuyla yanına gelen adını bile öğrenmeye zahmet etmediği sarışın yenidoğan kız kendine tembih edilenleri unutup, odasına daldığı için hiddetlenerek öfkeyle dönmüştü ama korkudan titreyen kızın halini görünce duraksamıştı.
" Ne var ? "
Kız korkudan konuşamıyordu. Elini, az önce parçalanmaya çalışılan boğazındaki yarığı kapatmak için sımsıkı üzerine bastırmıştı.Tüm boynundan şelale gibi akmış kanı yeni dönüştürüldüğü için halen canlı kırmızı tonuyla giydiği beyaz şifon elbiseye akmıştı. Üzerinde kırmızı gelincikler bitmiş kefeniyle süzülen hayaletlere benziyordu.
Belial beklemekten sıkılmıştı. Yeni doğanların bilgisizlikleri ve her şeyi melodrama çeviren abartılı tepkileri içine kasvet ve öfke dolduruyordu. Astaroth işleri gevşetmişti ve bundan istifade eden Mefistofilis ve Barakiel canları kimi isterse ruhunu hasat edip, dönüştürüyorlardı .
Ikisi de korkunç derecede yakışıklı yüzleri, kusursuz fizikleri, son moda pahalı tasarımcı kıyafetleri ve spor arabaları ile yarım akıllı, narsist ve gençlik, güzellik bağımlısı tiplerin mıknatısı gibiydiler.
Modern çağın ruhunu sakat ve aç bırakan, ben merkezci, çıkarcı ve bilgisizliği ile övünen yüzeysel, yapay insan güruhlarının kibir, şehvet, tamah, öfke ve vahşet toplumuna sızıp, ele geçiren virüsler gibi canları kimi isterse efendisi olmanın tadını çıkartan iki hedonistti onlar.
Belial evin içinde sürekli değişip duran kalabalığı takip edemiyordu artık. Astaroth kotayı dolduracağı ruhların kimden geldiği ile ilgilenmiyordu bile. Belial bu yozlaşan köhne ev ortamından ve başıboş idareden sıkılmıştı.
Dönüştürmek ve efendisi olacağı itaatkarını seçmek özen isteyen bir işti ona göre. Seçkin ve özel bir ruhun parlak aydınlığı cezbetmeliydi. Lânet olası melez piç kurusu için endişeyle gelen şu kız gibi.
Belial gördüğü saniyede kör edici parlaklığı ile şaşkına döndüğü ve özünün kokusuyla sonsuzluk kadar uzun süredir hiç yaşamadığı
çarpılmaya benzer bir etki bırakan Irmak denen kızı dönüştürmek isterdi mesela. Onun kıramayacağı öz bağı ile efendisi olmak fikri bile ölü ruhunu canlandırıyordu ama Astaroth o kız için daha önemli planlar olduğunu söylemişti.Irmak'ı zihninin gerilerine itip, sıkıntıyla sırf çok güzel olduğu için dönüştürülmüş sarışın kızın elini gırtlağından çekti. Çok hızlı iyileştiğini bile idrak edemeyen beyinsizsin tekiydi işte.
" Konuş. Ne diye bunca kişinin arasında beni rahatsız etmeyi seçtin küçük sinek ?"
" Kü...küçük kra..kraliçe...O çok....kötü şeyler ya..yapıyor.. zo..zor ka.kaçtım.si...sizi bulmamı.. söy..söylediler."
Belial irkilerek kulak kesilmişti bir anda " Dru mu ?.Ne oldu kızkardeşime?"
" Bi..bir an ön..önce git...melisiniz..."
" Nerde şimdi?"
" O...odasında..lütfen...acele edin."
Belial hiç zaman kaybetmeden gitti.Dru'nun odasına yaklaşırken uğursuz bir his kaplamıştı koridoru. Belial kapıda gördüğü manzara ile çakıldı.
Bütün oda parçalanmış yenidoğan cesetlerinin etrafa saçılmış beden atıklarıyla bezenmiş, tavandan duvarlara, mobilyalardan perdelere dek halen dumanı tüten kan, salgı ve vücut sıvılarıyla sağanak yağmura tutulmuş gibi kaplanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadim Ittifak #wattys2019
FantasyOnlar tarihin yazılmaya başlamasından çok daha uzun zamandır buradalar.Unutuldular . Affedilmediler.Cezalandırıldılar Hesapl aştılar. Araya karıştılar.Fark edilmeden yaşadılar.Ve en eski düşmanları birer birer onları bulup avlamaya başlayınca oyun...