Son Çağrı

65 8 301
                                    

AYIŞIĞI SONATI

Kayra yüzünde incitmekten çekinir gibi dolanan parmakların temasıyla gözlerini açtığında gözlerine gülümseyen  bal rengi gözlerin etrafındaki tatlı kahverengi çember koyulaşırken  içlerine hapsettiği altın rengi damlacığı andıran benekler parlamıştı .

" Irmak.."

Irmak, Kayra'nın gözlerinin açılmış olduğunu görünce yüzü yumuşak ve heyecan dolu bir tebessümle aydınlanmıştı.

" Uyandırmak istememiştim."

" Uyumak istememiştim."

Irmak çenesini Kayra nın göğsünde birleştirdiği ellerinin üstüne dayayıp, tatlı bir melodi gibi çınlayan bir kahkaha attı.

" Sürekli uyanık kalamazsın ki. Senin de  uyuman lazım."

Kayra' nın parmakları kızın ipek yumuşaklığındaki saçlarında gezindi.

" Belki ama istemiyorum. Seninleyken uyuyarak zaman kaybetmek istemiyorum çünkü."

Irmak yanağına kayan elin üzerine elini koymuş, yanağını Kayra'nın avucuna dayamıştı.

" Beni korumak istiyorsun çünkü. O yüzden gözün hep üzerimde olsun istiyorsun."

Kayra kızın tedirgin enerjisini sakinleştirmek için gülümsedi.

" O da bir sebep tabi ama asıl neden değil."

" Asıl neden neymiş peki ?"

Kayra kızın saçlarında gezinen diğer elini yüzüne getirip, avuçlarının arasına almıştı.

" Kalbimi attıran yüzden gözlerimi alamıyor olamaz mıyım ? "

Irmak yüzünün yanmasından kızardığını hissediyordu.

" Kalbin zaten atıyordu şapşal."

" Çalışıyordu. Şimdi atıyor. Seninle. Senin için."

Irmak içinde çağlayan heyecan ve  milyonlarca tomurcuğa kesen kalbinin mutluluk ve aşktan patlamasından korkarak uzanıp dudaklarıyla buluştu.Bıraksalar orada ölebilirdi ve bundan yüksünmezdi.

" Kayra.." diye fısıldadı uzun bir öpücüğün ardından.

  Dudakları her defasında öptüğüne  inanmadığı dudaklardan ayrılırken rüyada gibiydi. Onun da kendisiyle aynı hislere sahip olduğuna inanamamışken  gerçek olduklarını hissettiren dudaklarda gezindi usulca parmakları.

" Bize birşey olmayacak değil mi ?"

Kayra kızın parmaklarını öptüğü elini avucunun içine alıp, göğsüne koydu.

" Buna asla izin vermem."

" Ya engelleyemeyeceğin birşey olursa ?"

Kayra kızın gözlerinde pus gibi süzülen korkuyu görerek irkilmişti.

" Sana birşey olmasına asla izin vermem. Korkma sevgilim."

" Sana olacak ama değil mi ? Sana çok kötü birşey olacak ."

" Bu da nerden çıktı ? "

" Içimde kötü bir his var. Uğursuz bir önsezi. Burada kalırsak seni sonsuza dek kaybedeceğimi fısıldıyor bana. Rüyalarımda ölüyorsun hep."

" Sadece rüya onlar."

" Ama çok gerçek gibiler."

" Ama değiller."

Kadim Ittifak #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin