BULUT'UN AÇISINDAN
" Yakalandın "
Göğsüme hızla geçiren bedenini sımsıkı kavramıştım.Fark ettirmediğini sandığı sessiz adımlarının ve nefesinin keskin kulaklarımdan saklanabileceğini sanarak beni hastanenin otoparkından beri takip eden küçük kaçığın elbette farkındaydım.Onu yeni evimize götüreceğini sanarak peşimden gelmişti.Tam tersi istikamette baya bir uzaklaştıktan sonra ara sokağa dönmüş,köşeyi döndüğü anda hızını alamayıp bana toslayarak kendini ele vermişti.
" Bırak beni. " diye çırpınırken, beyaza yakın saçları yumuşak bir karmaşa bulutu gibi suratını kaplamıştı.
" Bırakacağım tabi ama neden kardeşimin peşindesin gene onu söyledikten sonra Dru."
Kıpırdanıp durması sinirlerimi bozmuştu.Saçlarını suratından çekip kocaman mavi gözleri dengesiz beyninin içindeki karmaşayı ve sapkın eğlence anlayışını gösterircesine deli gibi ışıldayarak baktı.Kafasını omzuna doğru yatırıp, çocuksu ama psikopat tebessümüyle gülümsedi.
" Benim yerime diğerlerinin bulması işine gelirdi di mi Bulut ?"
Sesi arsız bir çocuk gibi yılışık ve oyun oynuyormuş gibi neşeli çıkıyordu.
" Astaroth tasmanı gevşetti demek.Izin vermese peşine düşmeyi bırak kardeşimi düşünemezdin bile."
Dru hırçın bir tavırla gözlerini kıssa da komik bir şey duymuş gibi kıkırdamaya başlamıştı.
" Astaroth çok meşgul. Babacığın işi var.Dru'nun canı oyun istiyor."
Kendimden uzaklaştırıp, deli deli parlayan gözlerine diktim gözlerimi.Ellerini üzerimden çekmeme ve beni koklamasına engel olmama kırılmış gibi dudaklarını büzmüştü.
" Çok sıkıcısın ama sen."
" Palavrayı kes de Astaroth seni niye kardeşimin peşine saldı onu söyle."
Parmağını saçına dolamış,m oynarken işveli bir kadın gibi gülen yeni yetme bedeninde hayatı sabitlenmiş çocuk kadın Dru'ya acımak geliyordu içimden.Kardeşinin aynı yaş ve bedene sonsuza dek hapsettirdiği karanlık nimetle delirmiş ruhu ve kardeşime olan takıntılı aşkıyla tehlikeli bir kaçık olsa bile acıyordum işte.
" Yaramaz bir kız oluyorum bazen .Reçete yazsana bana doktor .Söylesene hastalarının arasında benim gibi eşsiz bir numune var mıdır? Hayatımı kurtarsana doktor .Belki sana teşekkür sepeti gönderirim.
Hastanenin mucize yaratan altın çocuğu .Sihirli parmaklarin beynimi kurcalamak, içimi açıp bakmak istemez mi ? Belki bana da mucize yaratır, gene herkesi şaşırtırsın "Gülüyordu.Sıkılmaya başlamıştım.
" Seni asla görmek istemeyecek Kayra biliyorsun değil mi ? "
Ciddileşmişti .Hatta mahsunlaşmıştı .
" Ama aşk dilenmek için seni bırakmasın diye yalvarmak için aramıyorsun onu.Peşinde olman için başka sebebin var.Diğerleri niye pesinde ? Onların bulmasını tercih edeceğimi söylemiştin az önce."
" Hımm, haberin yok demek.Kardeşin çok ama çok aptalca birşeyin peşinde.Astaroth'dan istediği şeyi anlatmadı değil mi sana? Belki dileğin gerçekleşir sonunda.Sonsuza dek kurtulursun ondan."
" Ne demek bu ?Kayra Astaroth'un yanına mı gitti yani ?"
" Gene. "
" Neden ?"
Gözleri tamamen bembeyaz kesilmişti.
" Istediği şey babacıkta demek ki.Çok heyecan yarattı ama.Büyük birşey olacak.Ona feci patlayacak.Kendini feda edecek geçen seferinin aksine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadim Ittifak #wattys2019
FantasyOnlar tarihin yazılmaya başlamasından çok daha uzun zamandır buradalar.Unutuldular . Affedilmediler.Cezalandırıldılar Hesapl aştılar. Araya karıştılar.Fark edilmeden yaşadılar.Ve en eski düşmanları birer birer onları bulup avlamaya başlayınca oyun...