Penemue Açısından
Sonsuzluğun en amansız cezası, asla gelmeyecek af veya bahşedilmeyecek merhamet değil, zaman ölümlü zihinlere unutma lüksünü hediye ederken, bizim zihinlerinde yeniden ve yine her yaşanmışlığı, kazıyarak hatırlama lanetini salması.
Haftalardır yokmuşum gibi davranan Gadrael üniversitedeki dersimden döndüğüm o yağmurlu günde, sandalyeye çöküp kalmama neden olan haberi vererek, suskunluğunu bitirmişti.
" Sariel kayıp. Armaros onunla bağlantısını kaybetmiş.Evinden götürülmüş."
Beyni boşaltılan bir kukla gibi ona bakakalmıştım
" Kim ?" diyebildim.
" Armaros tüm evini taramış. Geride fazla bir iz yok.Sadece odasının duvarında bir şey bırakılmış."
Söylemesine gerek yoktu.Gadrael'in zihninde, Armaros'un duvarda gördüğünü net bir şekilde görebiliyordum.
" O mu sence ? Gerçekten geri dönmüş mü ? Yoksa başka birileri onun döndüğüne inandırmak için mi çizmiş bunu ?"
"Sariel'in özünü kullanmış çizerken ve kendininkini.
Armaros'un yanılma payı var mı sence ? "Hiçbirimizin yoktu.Zaman mekan düzleminde, birbirimizin varlığını ve özünü, birbirine bağlanmış varlıklarımız ve zihinlerimizle kolaylıkla sezinleyip, tespit edebilirdik.Armaros gibi aramızdaki en hassas algılara , iz sürücü zihne ve esoterik ilme sahip kardeşimizin yanılma payı olamazdı.
" Sariel'e zarar mı verdi sence ?"
" Gösteriş olsun diye geride bırakırdı.Tam ona yakışacak görkemli bir kıyım sahnesi hazırlardı. Sadece orada olduğunu bilmemizi istedi.Sariel'i bulduğunu ve hesaplaştığını anlamamızı. "
"Peki nereye götürmüş olabilir ?"
" O değil.Armaros geriye kalan izlerin işbirliği yaptığı kişilere ait olduğunu düşünüyor.Bizi en az onun kadar isteyen, bitmemiş hesaplarının peşindeki cellatlarımıza ait izler."
Tüm varlığım sonsuz bir elem ve acıyla sarsılmaya başlamıştı.
" Yared'in oğullarına verdi."
" Düşmanın düşmanı dostu oldu."
Iç geçirdim. " Bizi avlamalarına yardım ediyor."
" Ve yardım eden, sırrımıza ortak herkesi.Sariel'in sırrını bilen rahip öldürüldü. Rahip Emiliano da öldürülmüş .Armaros dikkatli olmamızı söyledi. Sariel'le bitmeyecek bu hesabı.Kendimizi daha iyi saklamamız gerekiyor."
Düşüncelere dalmıştım. " Lilith haklıymış " diye mırıldandım.
Gadrael öfkeyle parlamıştı " O yılanın adını ne diye andın şimdi sen Penemue ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadim Ittifak #wattys2019
FantasyOnlar tarihin yazılmaya başlamasından çok daha uzun zamandır buradalar.Unutuldular . Affedilmediler.Cezalandırıldılar Hesapl aştılar. Araya karıştılar.Fark edilmeden yaşadılar.Ve en eski düşmanları birer birer onları bulup avlamaya başlayınca oyun...