Baba ve Oğul

84 13 166
                                    

Bu bolümü desteklerini ve sevgilerini eksik etmeyip, değerli zamanlarını ayıran can dostlar size hediye ediyorum ❤❤❤

mistikruzgar
Firdevss12
kitaptutkunu
ayperi1215
bir-yudumnefes

Sonsuz teşekkürler. Sizleri seviyorum

Eva huzursuzdu.Üzerine kusursuz bir şekilde dikilmiş gece siyahı tuvaletinden daha zifiri bir sisle kaplanmıştı zihni ve bedeni.Uğursuz bir his onu sırnaşık bir aşık gibi sarıp,  boğuyordu.

Zarif omuzlarını açıkta bırakan elbisesinin göğüs kısmına inen yakasının üzerinde gözlerinin rengini vurgulayan zümrütlerle bezeli kolyeye eli gidip ,çıkartmak istiyormuş gibi çekiştirdi. Boğuluyordu  sanki.

Astaroth yanında huzursuzca kıpırdanıp, limuzinin camını indirerek buz gibi gece havasını kesik kesik soluyan kadının elini tuttu. Eva buz keserek elini çekmişti. Astaroth onun kendinden uzağa kaymak için girişimde bulunmasına fırsat vermeden kulağına eğildi.

" Yaramazlık yapmayacaksın değil mi Eva ?"

Eva boynunda hissettiği dudakların teması ile ölmek isteyip, bunun imkansızlığını bilerek bitmesi için beklerken kaskatı kesilmişti.

Tam karşılarında Astaroth'unkine benzeyen siyah simokini içinde  oturan  Kayra nın bakışlarıyla karşılaştı. Gözüne iki aşık gibi göründüklerine şüphesi yoktu.

Yeniden başını çevirip, camdan dışarısını izlerken Kayra herşeyle alakasını kesmiş kadar derin bir sessizlik içindeydi.

" Daha ne kadar var ?" dedi Eva

Astaroth cevap verebilmek için dudaklarını ayırınca Eva rahatlamıştı.

" Çok az kaldı. Çok mu heyecanlandın sevgilim? "

" Belki biraz."

" Gerilmek normal tabi. Böylesine önemli bir dönüm noktasını yaşayabilecek kadar şanslı olabilen kaç kişi vardır. Baba ve oğul kavuşması. Nihayet beklenen an geldi çattı. Ne dersin Kayra ? Bundan daha heyecanlı olmanı beklerdim. "

Kayra ona bakarken, tek bir his bile yoktu yüzünde. " Çok fazla beklentiye girmek huyundur  senin."

" Belki ama bu sefer öylesine bir şey değil ki. Babanla karşılaşacaksın. Herkes bilecek artık kim olduğunu. Sıradan bir melez, kırma olarak çağırıldığın, hiçe sayıldığın günler bitiyor. Hak ettiğin saygıyı göreceksin."

" Ve bunlar bir tarafımda bile değil. " diye alaycı bir şekilde gülümseyen Kayra'nın bakışları bomboştu.

Astaroth kendisi hakarete uğramış gibi gerilmişti.

" Ne kadar şanslı olduğunu görememen yazık. Öylesine sıradan bir gözcünün oğlu değilsin. Kaç kişi babanı bir kez olsun görebilmek için neleri feda ediyor biliyor musun ? Onu bir kerecik görmeden milyonlarca kişi sırf onun takdirini, sevgisini kazanmak için nelere kalkışıyor,  haberin var mı? "

" Yok ve umurumda değil. Bana bu aptal kıyafeti giydirip, yanına götürdüğün babam olduğunu söylediğin o cehennem kaçkını da. Buraya sadece suratına cehennemin dibine git demeye geldim. O da ne istediği de umurumda değil."

Yeniden camdan dışarı bakarken Eva ile göz göze geldi. Bu saçmalık için hazırlanıp, evde aşağı indiğinde
Eva' yı antrede tek başına huzursuz bir şekilde ayakta beklerken bulmuştu. Merdivenden ayak sesine dönen kadın onun geldiğini görünce eli heyecanla kalbine doğru gitmiş, hızlı adımlarla gelip, sarılmıştı. Kayra da ona sarılmıştı.

Kadim Ittifak #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin