Saklanamazsın

136 37 349
                                    

Buket Avcı Açısından

" Iyi misin sen ?"

Kaya'nın sesi morgun soğuk duvarlarına tezat bir sıcaklıkta çıkmıştı.

" Bir doktora mı görünsen komiser? Hiç iyi görünmüyorsun."

Buket adlı tabip'in kahverengi gözlerine kayıtsız bir soğukkanlılıkla baktı.

" Iyiyim. Ne bulduğunu anlatacak mısın? Acil kodu geçmişsin bana."

" Buraya pek uymuyor değil mi ? "

Buket tepki vermemişti. Gene espri yapmaya ve havayı yumuşatmaya çalışıyordu adam. Buket onun merkezdeki diğerleri gibi etrafında hep tedirgin hissettiğini biliyordu. Ona taktıkları " bayan buzdolabı " lakabını da ama umurunda değildi. Kaya onun tepkisizliği karşısında yutkunup, boğazını temizledi.

" Ölülerin de bir acelesi yok ya. Acil ne durum olabilir diye..neyse buzlar kırılsın diye şey ettim. Pek konuşacak kimse yok burada. Ölüler de konuşkan sayılmaz. Yani cesetler de bir sürü sey anlatıyor tabi ama monolog gibi oluyor daha çok. "

Buket onun konuştukça batmasını izlerken sabrı tükeniyordu.

" Konu neydi Kaya ?"

Her an Anthony Barnes arayabilirdi. Kahrolası burnundan kan boşalabilirdi. Avcı bir yerlere yeni bir ceset bırakabilirdi. Sadete gelseler iyi olurdu artık.

" Konu, tabi. Şöyle bir durum var. Otoparkta bulunan bu kızın incelemesini bitirdim en sonunda. Daha önceki kurbanlarla aynı yöntem kullanılmış. Aynı katil olduğuna hemen hemen eminim. Ancak bazı farklar da var. "

Buket Avcı ilk kez sözlerine ilgi göstermişti. Bunun sadece  davayla ilgili olması yerine başka zamanlarda da ortaya çıkmasını isterdi adam. Komiser sert ve soğuk görüntüsü altında bir kadın olarak son derece çekiciydi. Güçlü ve kararlı kişiliği pek çok erkeği itse de Kaya'yı çekiyordu. Keşke bu kadar aşılmaz duvarlar içine hapsetmeseydi kendini. Onu yemeğe çıkartmayı ne çok isterdi ? Belki bir film izlerlerdi üstüne.

" Neymiş bu farklar ?"

Buket'in sabırsız ses tonu daldığı hayallerden uyandırmıştı

" Otoparka atılmadan çok önce ölmüş. Bedenindeki sertleşme ve dokuların bozulmasına bakarak yaklaşık 72 saat önce öldürüldüğünü söyleyebilirim "

" Bu nasıl olabilir ki ? Üç gündür ölü olan birinden yeni öldürülen bir kurban gibi kan mı aktı yani ? Raporunda bedeninin katılaşmaya başlamadığını yazmıştın. Yanlış  mı hatırlıyorum?"

" Işte burası kafa karıştırıcı ya. Bedeninin dış yüzeyi yeni öldürülen biri, içi ise daha önce öldürüldüğünü söylüyor. Ilk getirildiğinde  neredeyse taptazeydi teni, yaraları ve kesikleri ama ilk muayeneden sonra bu sabah geldiğimde onu bu halde buldum. Bedeninin dışı da içiyle uyumlu şekilde katılaşmış. Tüm yaraları, kesikleri, teninin dokusu hızla bozulup, neredeyse çürümeye başlamış. Bu kız her kimse üç gün önce öldürülüp, sonra  otoparka atılmış."

Buket, Kaya'nın açtığı örtünün altından çıkan cesedi gördüğü an hak verdi. O kadar çok ceset görünce neredeyse bir adlı tabip kadar  hayata ne zaman veda etmiş olabileceğini tahmin etmekte zorlanmıyordu artık.

" Bu nasıl mümkün olabilir peki ?"

" Bilmiyorum. Bir şekilde kızın bedenini dıştan muhafaza edip, taze tutmayı başarmış ama nasıl yaptığı  şimdilik beni aşıyor. Tüm kanı içinden çekilmişken nasıl yeni öldürülmüş gibi kanı aktı onu da bilmiyorum. Sanırım bir çeşit mesaj veriyor."

Kadim Ittifak #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin