Munka

15.8K 440 2
                                    

**Zoé Silverman***


Nem sokat aludtam az éjszaka folyamán, mivel egész végig az este történtek jártak a fejemben. Folyamatosan forgolódtam és reggel nyúzottan keltem fel. Rögtön a fürdőbe vettem az irányt, ahol elvégeztem a reggeli rutinomat, majd felöltöztem. Mikor kiléptem szembe találkoztam Daviddal.


-Jó reggelt!-köszönt kómásan.


-Neked is.-válaszoltam semlegesen majd az éjjeliről elvettem a telefonomat.


Ő a fürdőbe bement és én pedig kiléptem a szobából. A konyhába mentem, ahol csak Erica volt.


-Jó reggelt.-köszöntem illedelmesen.


-Jó reggelt.-válaszolt ő is.


Készített nekem egy csésze kávét, amit lassan ittam meg. Közben meg jelent David és az édesapja is.


-Jó reggelt.-köszönt a leendő apósom.-Hogy aludtál?-tette kezét a hátamra.


-Köszönöm, jól. Ön?-kérdeztem rá mosolyogva.


Végig David szavai jártak a fejemben, hogy haldoklik.


-Meg vagyok, köszönöm.-foglalt helyet mellettem.-Fiam, láttam, hogy a kanapén aludtál.-nézett rá rosszallóan.


-Hát igen. Nagyon részeg voltam és nem akartam felkelteni, Zoét.-válaszolt majd a telefonját nyomkodta.


Pár perc múlva valaki hívta és ő kisétált a konyhából. Amikor vissza jött mérges volt.


-Mennem kell.-itta meg a kávéját.


-Baj van fiam?-kérdezte az édesapja.


-Nem sokára kiderül.-válaszolt és el is viharzott.


Minket pedig ott hagyott. Erica kitálalt nekünk és mi csendesen eszegettünk.


-Mi a terved mára?-kérdezte.


-Még nem tudom.-turkáltam az ételemben.-Az utóbbi időben állást kerestem.


-Milyen állást?-ráncolta a homlokát.


-Ügyvédnek tanultam.-mosolyogtam rá.


-De nem kell neked dolgoznod.


-Nem szeretnék David pénzén élősködni.-mondtam.


-Ez nem is élősködés. Ne kutass munka után, majd beszélek a fiammal.-mondta mosolyogva.


-Köszönöm, ez kedves Öntől, de nincs rá szükség.-mosolyogtam.


-Dehogynem.-mosolygott ő is.


A reggeli után a szobába vettem az irányt. Majd a táskámat a kezembe véve elindultam meglátogatni Katyt az óvodába. Az ajtón kilépve kiakartam menni a kapuba fogni egy taxit, de Taylor az utamat állta.


-Az úr azt mondta, hogy mostantól én leszek a maga sofőrje.-mondta udvariasan.


-Remek.-mondtam cseppet se elragadtatva.


Ő kinyitotta nekem a hátsó ajtót és én beszálltam. Lediktáltam neki, hogy hova vigyen. 25 perc alatt oda is értünk. Én kiszálltam az autóból és ő az autóba várt rám. Elsétáltam a főbejárathoz majd egyenesen be az óvodába.


-Szia.-mentem mosolyogva a barátnőmhöz és megöleltem.


-Szia.-mosolygott ő is.-Foglalj helyet.-paskolta meg a mellette lévő széket.


Én le is ültem.


-Hogy vagy?-kérdeztem.


-Én jól, köszönöm. Inkább te mesélj. Hogy vagy? Minden rendben?-szegezte nekem a kérdéseket.

Maffiába kényszerítve (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now