.11 פרק

3.4K 123 58
                                    



"הבנתי שאני חושבת עלייך, והתחלתי לתהות כמה זמן היית בראשי. ואז זה הכה בי:מאז שפגשתי אותך מעולם לא הפסקתי לחשוב עלייך." - לא ידוע.


ת'או:
״אז רק למדי אותי איך לאהוב אותך.״ דודה שלי קוראת מתוך הספר שלה בקול רם ודרמטי, ואני יורה לכיוון הוואזה שמולי. אני לא יכול יותר לשמוע שורות מהרומנים המטומטמים שלה.
״תגיד לי אתה פסיכופט?!״ היא צורחת.
״אין כאן אף אחד חוץ מאיתנו,״ אני משיב ונושף על קנה האקדח.
״וזאת סיבה מספיק טובה לירות ככה סתם?" דניאל שואל בשיעמום. הוא ואימא שלו החליטו לשגע אותי בימים האחרונים. הוא לא מוכן לצאת לשום מבצע מלבד למסיבות, והיא לא מוכנה שנצא מהבית בכלל.
"אני אמרתי לאבא שלך שלתת לך נשק זה כמו ללחוץ על כפתור להשמד-״
"דודה אל תבלבלי לי בשכל." אני קוטע אותה והיא מביטה בי במבט שאומר שהיא עומדת למלוק לי את הראש מהצוואר.
״מתי תלמד לדבר כמו בן אדם?״ היא שואלת באנחה כבדה כשאני יוצא מהמטבח.
״ביום שאהיה אחד כזה.״
״והיום הזה יגיע?״ אני שומע את קולו של דניאל.
״לא.״ אני מתקדם לחדר שלי, אדיש להכל וחושב על ג'ו. שוב.
שלשום הייתי אמור לצאת מהמסעדה המזדיינת עם הבחורה ההיא שאין לי מושג איך קוראים לה, לזיין לה את הצורה וללכת הביתה. אבל בסוף סיימתי את הערב בביתה של ג'ו.
נראה שהיא הבחורה היחידה שאני זוכר את שמה. כנראה בגלל שהיא היחידה שהעזה איי פעם להתחצף אליי. היא העזה לעשות מה שאף אחד פאקינג לא העז ולא יעיז לעשות בלי לשאת בתוצאות. גם כשהיא דיברה ככה אל הבחורה ההיא הבנתי שאני לא היחיד. היא לא נשארת חייבת לאף אחד שפוגע באנשים החשובים לה. הפה שלה עולה על כל מינימום עצבים שבכלל יש לי. והיא לא עושה לאף אחד הנחות לחיים קלים. אבל נראה שכשמישהו חשוב לה, היא תעשה הכל כדי לשמור עליו.
זה מרשים ומעצבן אותי ביחד. ועוד הסכמתי להצעה הזו של להיות חברים.
אני לא משחק בחברים, אין לי זמן לזה. אז למה לעזאזל הסכמתי?
אני נכנס לחדרי וטורק אחריי את הדלת. כשאני נשכב על המיטה ועוצם את עיניי הדבר הראשון שעולה במחשבותיי הוא הפנים שלה. השליטה העצמית שלי כמעט נעלמה כשהייתי כל כך קרוב אל שפתייה והרחתי את ריח הוניל שאפף אותה. היא יפייפיה וחוצפנית. היא הבחורה הכי יפה שראיתי בחיי. ומאז אותו הערב אני לא מצליח להוציא אותה מהראש שלי לעזאזל. אמרתי נואש על להתקשר למישהי כדי להעביר את המחשבות אחרי שהבאתי שתי נשים לבית המלון אתמול.
אבל אני יודע שהכל בגלל שהיא הראשונה שהתנגדה לי. זה הכל.
בקרוב לא יהיה לי זמן אפילו לחשוב על הדברים האלה. אני יודע בדיוק מה מחכה לי. ישדכו לי מישהי שלא תרדוף את המחשבות שלי. היא מקבלת כסף, מטפלת ביורשים שלי ושותקת. הילדים שלי הם הדבר החשוב באמת, היא רק עוד כלי במשחק.
אני לא יכול להרשות לאף אחת למלא את החלל בראש שאמור להיות פנוי בשביל המאפיה.

Teach Me Honor.Where stories live. Discover now