Κεφάλαιο -4-

1.7K 112 10
                                    

«Για πού το έβαλες μικρή;» πάγωσα στην θέση μου. Γύρισα και αντίκρισα το βλέμμα της Stephanie. «Σε είδα που έφυγες χθες το βράδυ από το παράθυρο μα σκέφτηκα πως θα με βολέψει περισσότερο όταν σε πιάσω.» χαμογέλασε πονηρά.

«Stephanie, μην πεις τίποτα στην Denise.»

«Αν είσαι καλό κορίτσι δεν θα πω τίποτα στην Denise.»

«Τ-τι εννοείς;»

«Θα καταλάβεις! Πήγαινε να κοιμηθείς τώρα πριν ξυπνήσει η μαμά.» είπε και έτρεξα στο δωμάτιο μου. Μπήκα στο μπάνιο και έκανα ένα γρήγορο ντους. Έβαλα τις πυτζάμες μου και ξάπλωσα ανακουφισμένη στο κρεβάτι μου. Σκεφτόμουν την σημερινή βραδιά. Αχ Justin!

Το επόμενο πρωί ξύπνησα με τις ακτίνες του καυτού ήλιου να χτυπάνε το πρόσωπο μου. Χασμουρήθικα και χαμογέλασα ευτυχισμένη. Ίσως να μην έγινε κάτι το τρελό μα είμαι ευτυχισμένη. Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο να πλύνω το πρόσωπο μου. Ύστερα ξανά μπήκα στο δωμάτιο μου και πήρα το ημερολόγιο μου.

 Χθες είδα τον Justin! Είναι τόσο γλυκός. Μιλήσαμε και καθίσαμε για λίγο μόνοι μας. Χορέψαμε μαζί και παραλίγο να με φιλήσει. Το πιστεύεις;

Χαμογέλασα στην ανάμνηση και το έκλεισα. Το άφησα πάνω στο κρεβάτι μου και κατέβηκα κάτω χαμογελαστή για να φάω πρωινό. Άνοιξα το ψυγείο και πήρα γάλα. Είχα ζωγραφισμένο στα χείλη μου ένα ηλίθιο χαμόγελο που δεν μπορούσα να ελέγξω. Πήρα ένα πακέτο μπισκότα και μερέντα και άρχισα να τρώω. Όταν τελείωσα, τα μάζεψα και ανέβηκα τα σκαλιά. Άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και εκεί βρήκα την Stephanie να κρατάει στα χέρια της το ημερολόγιο μου. Έτρεξα προς το μέρος της και της το άρπαξα από τα χέρια.

«ΤΙ ΣΤΟ; ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕΣ;» φώναξα.

«Δεν θα πεις τίποτα στην μαμά» γρύλισε.

«Και γιατί; Νομίζω θα χαρεί πολύ να μάθει πως η κορούλα της μπαίνει κρυφά στο δωμάτιο μου!» είπα ειρωνικά

«Ο πατέρας σου λείπει και δεν μπορείς να του κλαφτείς. Ειδικά αν μάθει πως το έσκασες χθες από το παράθυρο για να βγεις με την παρέα σου δεν νομίζω να του αρέσει και ιδιαίτερα.» είπε ενώ είχε ένα ηλίθιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη

«Δεν θα το κανείς»

«Αν κρατήσεις το σταματάει σου κλειστό τότε και εγώ δεν θα πω. Μην με κάνεις να μπω σε δύσκολη θέση.» είπε και βγήκε από το δωμάτιο μου κοπανώντας την πόρτα. Σκατά.

Diamonds Of The Night.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang