Justin.
Κρατουσα την Stephanie στην αγκαλια μου και κατεβενα τις σκαλες. Λεει πως και καλα ποναει και δεν μπορει να περπατησει. Μαλακιες. Απλα θελει να ειναι μαζι μου.
Εκατσα στον καναπε και προσπαθουσα να συγκεντροθω. Κοντεύω να τρελαθώ. Δεν έχει εμφανιστεί στο σπίτι ακόμα. Δεν ξέρω που στο διάολο βρίσκεται, με ποιους είναι και τι κάνει. Και αν έχει πάθει κάτι; Ούτε να βγω να την ψάξω δεν μπορώ.
«Μωρό μου πάλι ταξιδεύεις;» άκουσα την Stephanie να λέει.
«Εε;» ρώτησα αδιάφορα. Δεν μπορεί απλά να εξαφανιστεί; Έκατσε στα πόδια μου, τυλίγοντας τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου. Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό ενώ εγώ χωρίς να σκεφτώ αφέθηκα στα φιλία της.
Evelin.
Ελπίζω να κατάλαβε το λάθος του. Δεν μπορώ να ξέρω πως δεν μπορώ να τον αποκαλέσω 'αγόρι μου' επειδή έχω μια Stephanie στην μέση..
Έψαξα τα κλειδιά μου και άνοιξα την πόρτα. Με αυτό που είδα το σώμα μου μούδιασε. Του είχε βγάλει την μπλούζα και ήταν έτοιμη να προχωρήσει. Έκλεισα με δύναμη την πόρτα και γύρισαν και οι δύο ξαφνιασμένοι πάνω μου. Ο Justin μόλις με είδε γούρλωσε τα μάτια του ενώ μετά χαμήλωσε το βλέμμα του.
«ΈΧΕΤΕ ΔΩΜΆΤΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΆΡΕΙ!» φώναξα εξοργισμένη.
«Ηρέμησε δεν κάναμε τίποτα.» είπε μαλακά η Stephanie.
«ΑΥΤΌ ΜΟΥ ΈΜΕΙΝΕ. ΝΑ ΠΗΔΙΟΣΑΣΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΈΔΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΎ ΜΟΥ!»
«Evelin!» είπε αυστηρά ο Justin.
«Εσύ μην μιλάς! Δεν φτάνει που μένετε στο σπίτι μου, θα κάνετε ότι κάνετε στον καναπέ του σαλονιού;! Δηλαδή ντροπή σας!» τους κοίταξα με αηδία και ανέβηκα τα σκαλιά.
Μπήκα στο δωμάτιο και έκλεισα την πόρτα με δύναμη. Έπεσα στο κρεβάτι με φορά και ξέσπασα σε λίγους..
Άκουσα κάποιον να χτύπα την πόρτα όμως δεν είχα την δύναμη να απαντήσω. Μέσα μπήκε ο Atchi αλλά μόλις είδε τα μάτια μου, οργή και στεναχώρια ζωγραφίστηκαν στα δικά του.
Με πλησίασε και εγώ μπήκα στην αγκαλιά του κλαίγοντας περισσότερο.
Justin.
Ένιωθα τόσο σκατά μέσα μου. Είμαι σίγουρος πως με μισεί τώρα.
Πριν λίγο ανέβηκε ο Atchi στο δωμάτιο της. Είμαι τόσο περίεργος να δω τι κάνουν τώρα.
«Μωρό μου νομίζω είναι καλύτερα να πάω να της μιλήσω..» είπα στην Stephanie όσο πιο μαλακά μπορούσα.
YOU ARE READING
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...