Evelin.
Ήμουν ολομόναχη σπίτι. Η Stephanie έχει πάει στο Μεξικό για ένα διαγωνισμό ομορφιάς, η ψωνάρα. Εκμεταλλεύτηκα το γεγονός που είμαι μόνη και πήγα να κάνω γυμναστική στο γυμναστήριο που είχαμε σπίτι. Πότε άραγε θα ξανά δω τον Τζάστιν; Evelin, πρέπει να τον ξεχάσεις, είναι με την Steph, πέταξε το υποσυνείδητο μου. Ναι είναι με την Stephanie όμως πως μπορώ να ξεχάσω τα μελί του μάτια; Το υπέροχο χαμόγελο του που από τότε που τον γνώρισα στοιχειώνει τις σκέψεις μου.
Ύστερα από μια ώρα χτύπησε το κουδούνι. Έτρεξα να ανοίξω όσο πιο γρήγορα μπορούσα ενώ ο ιδρώτας έσταζε από το μέτωπο μου. Άνοιξα την πόρτα και σοκαρίστηκα. Δεν περίμενα πως το συγκεκριμένο άτομο θα μπορούσε να έρθει αυτήν την στιγμή εδώ.
«Γεια.» είπε με εκείνο το υπέροχο χαμόγελο του.
«Γεια σου Justin, εε η Stephanie δεν είναι εδώ.»
«Αλήθεια; Πω τι κρίμα, δεν πειράζει μωρέ. Σε πειράζει να μου κάνεις εσύ παρέα;» με ρώτησε. Χαμογελούσε ακόμα. Πως μπορώ να του αρνηθώ όταν κοιτάω αυτά τα μάτια;
«Φυσικά.» του είπα χαμογελώντας. «Μόνο που..»
«Μόνο που τι;» ρώτησε ο Justin ζαρώνοντας το μέτωπο του.
«Μόνο που αν δεν πειράζει θα πρέπει να κάνω ένα ντους πρώτα.»
«Βέβαια, γιατί να με πειράζει;» ρώτησε χαμογελώντας. Αχ σε παρακαλώ, σταμάτα να χαμογελάς. Μετά δεν θα είμαι υπεύθυνη γι’ αυτά που θα κάνω.
«Εντάξει, πάμε πάνω.» του είπα. Με ακολούθησε ως το δωμάτιο μου και έκατσε στο κρεβάτι μου. «Πάω λοιπόν.» του είπα και μπήκα στο μπάνιο.
Justin.
Ήμουν ολομόναχος σπίτι και βαριόμουν. Τα παιδιά είχαν βγει με τις κοπέλες τους και η Stephanie έχει πάει σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς.. η ψωνάρα. Ξαφνικά μου ήρθε η Evelin στο μυαλό. Τον τελευταίο καιρό την σκέφτομαι συνέχεια. Είναι τόσο όμορφη, τόσο γλυκιά. Χαμογέλασα. Θα πάω να την δω.
Χτύπησα το κουδούνι και άνοιξε σοκαρισμένη. Χαμογέλασα με την έκφραση της. Μου είπε πως η Stephanie δεν είναι σπίτι. Εκείνη τη στιγμή ήθελα να της πω πως δεν με ενδιαφέρει και πως ήδη το γνωρίζω μα δεν ήθελα να με πάρει χαμπάρι, ακόμα. Θέλω να την πλησιάσω, να την φέρω πιο κοντά μου. Να δω τον χαρακτήρα της. Την ρώτησα αν γίνετε να μου κάνει αυτή παρέα και δέχτηκε με την μόνη προϋπόθεση πως πρέπει να πάει για μπάνιο. Ανεβήκαμε στο δωμάτιο της και έκατσα στο κρεβάτι της.
STAI LEGGENDO
Diamonds Of The Night.
FanfictionH Evelin Daniels, είναι μια κοπέλα, η οποία λατρεύει τα αυτοκίνητα. Έδωσε τα πάντα γι' αυτά και δεν θα τα παρατούσε αν δεν άφηνε το όνομα της στην πίστα ακόμη κι αν αυτό της στοίχιζε την ίδια της την ζωή. Η γλυκιά, όμορφη και πεισματάρα μικρή Evelin...